آخرین اخبار فرهنگی - هنری

فیلم رزمی،اخبار فرهنگی،خبرهای فرهنگی

۱۰ فیلم رزمی جذاب و دیدنی در مورد بوکس که علیرغم کیفیتشان نادیده گرفته شدند

روزیاتو | در طول سال ها اکران فیلم های مورد تحسین منتقدان و موفق در گیشه، چندین فیلم رزمی با موضوع بوکس تا حدودی دور از…

آمادگی «احضار» برای رمضان و آخرین وضعیت کرونا در «نگاه یک»



حضور معاون کل وزارت بهداشت در برنامه «نگاه یک» برای بیان آخرین وضعیت کرونا و واکسیناسیون، ویژه برنامه «پایش» با موضوع شعار سال و تصویربرداری ۸۰ درصدی سریال رمضانی «احضار» از جمله مهم‌ترین اخبار امروز صداوسیماست. 

به گزارش ایرنا به نقل از روابط عمومی سیمافیلم، تصویربرداری سریال جدید مرکز سیمافیلم با عنوان احضار به کارگردانی علیرضا افخمی و تهیه‌کنندگی محمودرضا تخشید برای پخش در ایام ماه مبارک رمضان از شبکه یک سیما ادامه دارد.

 

با انجام  ۸۰ درصد از تصویربرداری مجموعه تلویزیونی احضار، مراحل فنی هم‌زمان در حال انجام است تا مجموعه برای پخش در ماه مبارک رمضان از شبکه یک سیما آماده شود.

 

احضار,اخبار فرهنگی,خبرهای فرهنگی

با پایان یافتن تصویربرداری بخش‌های شمال سریال، گروه هم‌اکنون در تهران مشغول ادامه کار هستند.

 

در این مجموعه آرش مجیدی، رضا توکلی، نسرین نکیسا، مرتضی کاظمی، آدرینا صادقی، مینو آذرمگین، نازنین هاشمی، دینا هاشمی و میلاد میرزایی بازی دارند و به گروه بازیگران افسانه چهره‌آزاد، علی دهکردی، خیام وقار کاشانی، درسا بختیار، غزال نظر و صالح میرزاآقایی نیز اضافه شدند.

 

افخمی پیش‌تر مجموعه‌های تلویزیونی پرمخاطب تب سرد، او یک فرشته بود، پنجمین خورشید و پنج کیلومتر تا بهشت را در پرونده کاری خود به ثبت رسانده است.

 

در خلاصه داستان مجموعه آمده است: مائده و زهره دختر عمه و دختر دایی یکدیگر هستند. آن‌ها همراه با دو تن از دوستان خود، سوسن و شکیبا، برای یک سفر تفریحی عازم شمال شده‌اند. گرچه هر چهار نفر ظاهرا از دوستان صمیمی یکدیگر هستند اما یکی از آن‌ها نسبت به مائده حسادت می‌ورزد و دل خوشی از او ندارد. این سفر بهانه‌ای می‌شود تا کینه‌ورزی‌های او برملا گردد. با پیوستن محسن -خواستگار قبلی مائده - به این جمع حوادثی رقم می خورد که زندگی و سرنوشت مائده و زهره را دگرگون می‌نماید.

 

احضار,اخبار فرهنگی,خبرهای فرهنگی

تعدادی از عواملی که در این سریال همکاری دارند عبارتند از: مدیر تصویربرداری: علیرضا رنجبران، دستیار اول کارگردان: اکبر نصیری جوزانی، برنامه‌ریز: مهدی آقایی، طراح چهره‌پردازی: مجید اسکندری، طراح صحنه: محسن شریفی، طراح لباس: مژگان عیوضی، صدابردار: فرشید احمدی، تدوین: افسانه افخمی، منشی صحنه: آرزو نیکپور، مدیر تولید: فرهاد کی‌نژاد، جلوه‌های ویژه و اصلاح رنگ: امیر ولی‌خانی، عکاس و پشت صحنه: پریسا افخمی،  طراح بدلکاری: کیوان رضایی، مدیر تدارکات: اکبر مهری، جانشین تولید: پرویز کاظم‌لو

 

نگاهی به آخرین وضعیت کرونا در کشور

برنامه نگاه یک امشب میزبان معاون کل وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشور است. در برنامه این هفته نگاه یک که امشب ساعت ۴۰ : ۲۳ دقیقه بصورت زنده پخش می شود، حریرچی، قائم مقام و معاون کل وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی حضور دارد و درباره آخرین وضعیت کرونا و روند واکسیناسیون در کشور صحبت می کند.

 

اطلاع رسانی درباره مناطق قرمز، نارنجی و زرد کرونایی استانها و شهرها از دیگر محورهای سخنان دکتر حریرچی در برنامه امشب است. حریرچی همچنین درباره شمار مبتلایان به کرونا و موج جدید این بیماری صحبت می کند.

 

برنامه نگاه یک کاری از گروه سیاسی شبکه یک سیماست که با تهیه کنندگی حسن نهضت و اجرای مهدی مهدی قلی شنبه ها حدود ساعت ۳۰ : ۲۳ دقیقه پخش می شود.

 

احضار,اخبار فرهنگی,خبرهای فرهنگی

ویژه برنامه «پایش» با موضوع شعار سال

ویژه برنامه پایش با موضوع شعار سال از امشب روی آنتن شبکه یک سیما می رود. با توجه به نامگذاری سال۱۴۰۰ به نام تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها از سوی مقام معظم رهبری، ویژه برنامه پایش با موضوع شعار سال از امشب از شبک یک پخش خواهد شد.

هادی سلیمی زاده تهیه کننده پایش در این باره گفت: قرار است هشت برنامه با محوریت شعار سال و با موضوعاتی که در سال ۹۹ بیشترین چالش ها را در کشور داشته است، واکاوی کنیم.

 

او درباره موضوعات این برنامه اظهار داشت: در برنامه اول که امشب ۱۴ فروردین روی آنتن می رود، نظام بانکی را هدف قرار داده ایم.

 

احسان خاندوزی نایب رییس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی و حمید اخوانی کارشناس حقوقی و بانکی مهمانان این برنامه خواهد بود تا در خصوص رفتارهای ضد تولید برخی بانک ها و راهکارهای پشتیبانی نظام بانکی از تولیدکنندگان گفتگو کنند.

 

 سلیمی زاده، قاچاق و راهکارهای عملی کنترل این پدیده شوم از مبادی رسمی گمرک را موضوع بحث برنامه فردا یکشنبه ۱۵ فروردین پایش عنوان کرد و اظهار داشت: به همین خاطر سردار علی مویدی رییس ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز مهمان خواهد بود. تاثیر رویکرد سیاست خارجی بر اقتصاد، برنامه ریزی سیاست صنعتی کشور، راهکار توسعه کشاورزی و مدیریت بازار، مدیریت نرخ ارز، قانون کار و تامین اجتماعی و مجوزها سایر موضوعات ویژه برنامه پایش هستند.

 

پایش کاری از گروه دانش و اقتصاد شبکه یک سیما است که هر شب ساعت ۲۰ با اجرای کیا داود اسفندیاری بطور زنده روی آنتن می رود.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------