اولین تصویر از لئوناردو دی‌کاپریو در «قاتلان ماه کامل» اسکورسیزی



لئوناردو دی‌کاپریو و لیلی گلداستون  ,اخبار فرهنگی,خبرهای فرهنگی
اولین تصویر از لئوناردو دی‌کاپریو و لیلی گلداستون در فیلم جدید مارتین اسکوریزی منتشر شد. 

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از ایندی وایر، شرکت اپل اولین تصاویر رسمی از فیلم سینمایی مورد انتظار مارتین اسکورسیزی به نام «قاتلان ماه کامل» را منتشر کرده است. در این تصویر لئوناردو دی کاپریو به همراه لیلی گلداستون دیده می‌شوند که نقش‌های ارنست و مالی بورکهارت را بازی می‌کنند.

 

شخصیت ارنست پسر یکی از مزرعه داران با نفوذ محلی است که در فیلم سینمایی نقش آن را رابرت دنیرو بازی می‌کند. این فیلم سینمایی براساس کتابی غیر داستانی نوشته دیوید گرن اقتباس شده که داستان تحقیقات درباره قتل های سریالی در منطقه اوسیج، اوکلاهما در دهه ۱۹۲۰ میلادی و بعد از کشف نفت در این منطقه را روایت می‌کند.

 

همانطورکه ماه پیش گزارش داده شده بود، اسکورسیزی فیلمبرداری «قاتلان ماه کامل» را از ۱۹ آوریل در اوکلاهما آغاز کرده است. البته قرار بود تولید این فیلم سینمایی در ماه مارس ۲۰۲۰ آغاز شود، اما شیوع ویروس کرونا تولید این فیلم را عقب انداخت.

 

لئوناردو دی‌کاپریو و لیلی گلداستون  ,اخبار فرهنگی,خبرهای فرهنگی

 

«قاتلان ماه کامل» جدیدترین همکاری اسکورسیزی و دی کاپریو است که پیش از این در فیلم‌های «هوانورد»، «گرگ وال استریت»، «رفتگان»، «جزیره شاتر» و «دار و دسته های نیویورکی» همکاری کرده بودند. دی کاپریو برای فیلم سینمایی «هوانورد» و «گرگ وال استریت» نامزد جایزه اسکار شده بود. گلداستون نیز برای بازی در فیلم سینمایی «برخی زنان» به کارگردانی کلی رایشارد شناخته می‌شود، اما می‌توان گفت که مهمترین پروژه دوران حرفه‌ای او فیلم جدید اسکورسیزی است.

 

لئوناردو دی‌کاپریو و لیلی گلداستون  ,اخبار فرهنگی,خبرهای فرهنگی

 

بعد از دی کاپریو، گلداستون و دنیرو در نقش اصلی، بازیگران دیگری مثل جسی پلمونس، اسکات شپرد، پت هیلی و مایکل ابوت نقش آفرینی می‌کنند.

 

اسکورسیزی ماه گذشته و همزمان با آغاز فیلمبرداری این اثر اعلام کرد: بسیار هیجان زده هستیم که تولید قاتلان ماه کامل را در اوکلاهما آغاز کرده ایم. روایت این داستان در منطقه‌ای که اتفاقات واقعی رخ داده اند، بسیار اهمیت دارد و به ما اجازه می‌دهد تصویر دقیقی را از آن زمان و مردم آن خلق کنیم.

 

کمپانی اپل سرمایه گذاری روی این فیلم سینمایی را بر عهده گرفته و کمپانی پارامونت هم حق اکران جهانی این فیلم را در سینما‌ها در اختیار دارد. هنوز تاریخ اکرانی برای این فیلم در نظر گرفته نشده است.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------