«علف زار» با موضوعی جنجالی ساخته می‌شود



 فیلم علف زار ,اخبار فرهنگی,خبرهای فرهنگی
فیلم «علف زار» که به کارگردانی کاظم دانشی و تهیه کنندگی بهرام رادان ساخته می شود، موضوع جنجالی دارد و امسال جلوی دوربین می رود.

 به  گزارش صبا؛ بهرام رادان بازیگر و تهیه‌کننده سینمای ایران که سال گذشته فیلم سینمایی «گربه سیاه» را تهیه کرده و در نوبت اکران دارد، برای ساخت فیلم «علف زار» به نویسندگی و کارگردانی کاظم دانشی پروانه ساخت گرفته است؛ فیلمنامه ای  با داستانی جنجالی که صدور مجوز آن هشت ماه به طول انجامیده است.

 

این فیلم برای حضور در چهلمین جشنواره ملی فیلم فجر آماده می‌شود. البته همه چیز بستگی به شرایط کرونایی در کشور دارد ولی برنامه ریزی تیم تولید این است که فیلم را امسال ساخته و بهمن ماه به جشنواره برسانند.

 

کاظم دانشی دارای مدرک کارشناسی کارگردانی تئاتر، تاکنون فیلم‌های کوتاهی مثل «راحانا»، «پرتقال» ، «بادکنک.های رنگی»، «مثل تو و محدوده یک درجه» را کارگردانی کرده که برای آن‌ها جوایز جشنواره‌های فیلم کوتاه تهران، جشن تصویر سال، جشنواره مقاومت، فیلم کوتاه نسیم، جشنواره فیلم آزاد فیلم را دریافت کرده است.

 

او حالا قصد دارد تا به تهیه کنندگی بهرام رادان اولین فیلم بلند داستانی خود را بسازد.

 

فیلم «علف زار» چهارمین فیلم بهرام رادان به عنوان تهیه‌کننده پس از فیلم‌های «پولاریس»، «گربه سیاه» و مستند علمی «کاپیتان من» است که فیلمبرداری آن پس از انتخاب عوامل و بازیگران آغاز خواهد شد.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------