آخرین اخبار فرهنگی - هنری

دختر شایسته عربستان،اخبار فرهنگی،خبرهای فرهنگی

عربستان برای اولین بار در مسابقه دختر شایسته جهان شرکت می‌کند

عربستان سعودی برای اولین بار در تاریخ این کشور در مسابقه دختر شایسته جهان شرکت خواهد کرد. به گزارش انتخاب به نقل از…

بازیگرانی که برای بازی در فیلم‌ها مجبور شدند نوازندگی یاد بگیرند!



 بازیگران,اخبار فرهنگی,خبرهای فرهنگی
.گاهی نقشي به بازیگران پیشنهاد می‌شود که لازمه آن توانایی نوازندگي است. 

به گزارش  باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از کلاسیک اف ام، به بازیگران نقش‌های متفاوتی پیشنهاد می‌شود که برای هر کدام از آن‌ها باید سختی‌ها و مشکلات متفاوتی را پشت سر بگذارند. در بین این پیشنهاد‌ها گاهی نقش‌هایی به بازیگران پیشنهاد می‌شود که باید برای آن نوازندگی با یک ساز خاص را بلد باشند و اگر توانایی این کار را ندارند باید آن را بیاموزند. در اینجا با تعدادی از این بازیگران آشنا خواهید شد که برای بازی در فیلم مجبور شدند نوازندگی هم یادبگیرند.

 

رایان گاسلینگ برای فیلم «لالا لند» 

 بازیگران,اخبار فرهنگی,خبرهای فرهنگی
 

مخاطبان این فیلم سینمایی تصور می‌کردند سکانس‌های کلوز آپی که از نوزاندگی رایان گاسلینگ گرفته شده در واقع بدل او هستند، اما در واقع چیزی که در فیلم میبینید تماما کار خود رایان گاسلینگ است. البته موسیقی این فیلم به صورت جداگانه به وسیله رندی کربر که در این کار تبحر دارد انجام گرفته. گاسلینگ در این باره می‌گوید برای شش ماه چندین ساعت در روز را صرف یادگیری پیانو کرده و این موضوع باعث شد که کمی ضد اجتماعی شود.

 

رامی مالک در فیلم «بوهمین راپسودی» 

 بازیگران,اخبار فرهنگی,خبرهای فرهنگی
 

رامی مالک با وجود اینکه هیچ سر رشته و تجربه‌ای در زمینه موسیقی نداشت، بازی قابل تحسینی را نقش فِردی مرکوری ارائه کرد. در این فیلم هم از بدل برای سکانس‌های نوازندگی استفاده نشده و آن را خود مالک انجام داده است. این بازیگر برنده اسکار در ارتباط با این موضوع گفت: لحظاتی بود که احساس می‌کردم من برای این کار خوب نیستم و فکر می‌کردم هرگز نمی‌توانم سکانس‌های نوزاندگی را خودم انجام دهم.

 

مت دیمون و جود لا برای «آقای ریپلی با استعداد» 

مت دیمون و جود لا برای خلق یکی از سکانس‌های به یاد ماندنی فیلم «آقای ریپلی بااستعداد» باید نواختن پیانو و ساکسیفون را یاد می‌گرفتند. با وجود اینکه دیمون تمامی سکانس‌های مرتبط با نوازندگی پیانو را خودش اجرا می‌کند، اما در واقع صدایی که در فیلم می‌شنویم حاصل نوازندگی سالی هیق و گابریل یارد است.

 

بردلی کوپر در فیلم «ستاره‌ای متولد شده» 

 بازیگران,اخبار فرهنگی,خبرهای فرهنگی
 

کوپر برای آمادگی برای نقش جکسون مین در فیلم «ستاره‌ای متولد شده» یک دوره ۱۸ ماهه برای یادگیری نوازندگی گیتار و پیانو برداشت. او حتی با کریس کریستوفرسون، که نسخه ۱۹۶۹ این فیلم بازی کرده بود ملاقات کرد. او لیدی گاگا را عامل موفقیتش معرفی کرده چرا که همیشه از او حمایت می‌کرده است. در بخش پایانی فیلم، موسیقی به وسیله لوکاس نلسون نواخته شده، اما کوپر خودش به صورت زنده خوانندگی را انجام می‌دهد.

 

واکین فینیکس و ریس ویترسپون در «سر به راه باش» 

 بازیگران,اخبار فرهنگی,خبرهای فرهنگی

 

واکین فینیکس و ریس ویترسپون نقش یک زوج خواننده را در فیلم «سر به راه باش» بازی کردند. آن‌ها به وسیله راجر لاو آموزش داده شدند و حتی شایعه شده بود این بازیگران به دلیل سختی یادگیری نوازندگی می‌خواستند از نقش آفرینی در این فیلم کناره گیری کنند.

 

 بیل مری در فیلم «روز موش خرما» 

با وجود اینکه در برداشت‌های کلوز آپ از بدل استفاده شده، اما بیل موری به اندازه‌ای که از پس یک سکانس بر بیاید، نوازندگی پیانو یاد گرفت. در برداشت‌های طولانی فیلم کاملا مشخص است که خود بیل مری آن‌ها را اجرا می‌کند.

 

آدرین برودی در فیلم «پیانیست» 

 بازیگران,اخبار فرهنگی,خبرهای فرهنگی
 

برای آنکه آدرین برودی برای نقش آفرینی در این فیلم سینمایی آمادگی لازم را پیدا کند، رومن پولانسکی کارگردان فیلم او را مجبور می‌کند که ۴ ساعت در روز به طور پیوسته تمرین پیانو داشته باشد. علاوه بر این باید به نقش مردی عادت می‌کرد که همه چیزش را باخته. این تمرین و تلاش‌ها نتیجه داد و برودی در سال ۲۰۰۳ به جوانترین بازیگری تبدیل شد که جایزه بهترین بازیگر مرد اسکار را دریافت می‌کند.

 

رابرت داونی جونیور برای فیلم «چاپلین» 

 بازیگران,اخبار فرهنگی,خبرهای فرهنگی

رابرت جونیور برای رسیدن به یک نتیجه بهتر در نقش چارلی چاپلین، بازیگر افسانه فیلم‌های کلاسیک که همیشه با خودش ویالون حمل می‌کرد، مجبور شد درست مثل چاپلین نوازندگی ویالون را با دست چپ بیاموزد.

 

هیو گرانت برای فیلم «درباره یک پسر»

 گرانت برای بازی در یکی از حساس‌ترین سکانس‌های فیلم «درباره یک پسر» مجبور بود از نوازنده انگلیسی به نام پاول انگلیشبی نوازندگی گیتار یاد بگیرد.

 

 ریچل وایس در فیلم «برادران بلوم» 

ریچل وایس برای فیلم «برادران بلوم» مجبور بود نوازندگی با آکاردئون، ویالون، گیتار و بانجو را یاد بگیرد. به همین دلیل او در کلاس‌های آموزشی هر ۴ ساز شرکت کرد. کاملا نمی‌توان گفت موسیقی که در فیلم شنیده می‌شود توسط ریچل وایس نواخته شده، اما دقت او در انگشت گذاری را قابل قبول است.

 

ماندولین کاپیتان کارولی برای «نیکلاس کیج» 

 بازیگران,اخبار فرهنگی,خبرهای فرهنگی
 

پیش از آنکه پاول انگلیشبی به هیو گرانت نواختن گیتار را بیاموزد، مشغول یاد دادن و نواختن ساز ماندولین به نیکلاس کیج بود تا بتواند برای فیلم «ماندولین کاپیتان کارولی» آماده شود. پاول انگلیشبی می‌گوید کیج بسیار با استعداد بوده و به خوبی یادگرفته است که چگونه با این ساز نوازندگی کند.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------