«گودزیلا در برابر کونگ» به جمع صد میلیون دلاری‌ها پیوست



گودزیلا ,اخبار فرهنگی,خبرهای فرهنگی
فیلم سینمایی «گودزیلا در برابر کونگ» با گذشت مدت قابل توجهی از زمان اکران، توانست به جمع فیلم‌های صد میلیون دلاری گیشه آمریکا بپیوندد. 

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از ورایتی، در حالی که مدت زیادی از اکران فیلم «گودزیلا در برابر کونگ» می‌گذرد، این فیلم توانست مرز فروش ۱۰۰ میلیون دلاری در گیشه ایالات متحده آمریکا را رد کند.

 

این محصول مشترک کمپانی‌های برادران وارنر و لجندری، اوایل ماه آوریل به صورت همزمان در سینما‌ها و همینطور سرویس نمایش آنلاین HBO Max برای مخاطبان خانگی عرضه شد. با این وجود از این فیلم در سینما‌ها استقبال بیشتری صورت گرفت و در افتتاحیه ۳۲ میلیون دلار فروش داشت که رکورد بیشترین فروش یک فیلم در دوره کرونا محسوب می‌شود. این فیلم اکنون با گذشت ۱۲ هفته از شروع اکران، توانست از رقم ۱۰۰ میلیون دلار فروش عبور کند.

 

«گودزیلا در برابر کونگ» دومین فیلم در دوران کروناست که توانسته به چنین رقم فروشی برسد. فیلم سینمایی «یک مکان ساکت ۲» که در روز یادبود آمریکا اکران شد، با گذشت ۱۵ روز توانسته به فروش ۱۰۰ میلیون دلاری دست پیدا کند. این فیلم به کارگردانی جان کرازینسکی و نقش آفرینی امیلی بلانت، تا کنون در گیشه داخلی آمریکا ۱۲۵ میلیون دلار فروخته است. بر خلاف «گودزیلا» تنها جایی که سینمارو‌ها می‌توانستند این فیلم را تماشا کنند، سینما بوده است. البته این فیلم ۴۵ روز پس از نمایش در سینماها، برای مشترکان پارامونت پلاس در دسترس قرار خواهد گرفت.

 

«یک مکان ساکت ۲» به تازگی در گیشه کره جنوبی اکران شده و در اولین هفته توانسته در صدر گیشه این کشور قرار بگیرد. طبق آمار‌هایی که منتشر شده، این فیلم ۲.۴۳ میلیون دلار در گیشه پایان هفته فروخته و با احتساب فروش پنج روزه، فروش این فیلم به ۳.۳۶ میلیون دلار افزایش پیدا می‌کند.

 

در گیشه آمریکا هم «یک مکان ساکت ۲» با فیلم اکشن و کمدی «محافظ همسر هیتمن» رقابت می‌کرد که در نهایت صدر جدول فروش را به آن واگذار کرد.

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------