هیو جکمن راه «پدر» را ادامه می‌دهد



 هیو جکمن ,اخبار فرهنگی,خبرهای فرهنگی
دنباله درام خانوادگی «پدر» براساس نمایشنامه‌ای دیگر از «فلوریان زلر» و با بازی «هیو جکمن» ساخته می‌شود. 

 به  گزارش ایرنا ؛ فیلم پدر (۲۰۲۰) به کارگردانی فلوریان زلر نویسنده و فیلمنامه‌نویس فرانسوی و بازی درخشان آنتونی هاپکینز در فصل گذشته جوایز سینمایی خوش درخشید و در دو شاخه بهترین فیلمنامه اقتباسی و بهترین بازیگر نقش اول مرد هم اسکار گرفت هم بفتا. موفقیت این فیلم، زلر را برآن داشت تا دومین قسمت از نمایشنامه سه‌گانه و خانوادگی خود شامل نمایش‌ پدر، پسر و مادر را هم جلوی دوربین ببرد.

 

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی ورایتی، پسر (The Son) داستان مردی به نام پیتر و همسرش اِما را روایت می‌کند که زندگی پرمشغله‌ای دارند اما وقتی سروکله همسر سابق پیتر، کیت، و پسر نوجوانش، نیکلاس، پیدا می‌شود همه چیز دستخوش تغییر می‌شود. نیکلاس یک نوجوان آشفته، سرد و عصبی است که ماه‌هاست مدرسه نمی‌رود. پیتر سخت تلاش می‌کند پدر بهتری باشد و سعی می‌کند با خَلق لحظاتی صمیمانه در کانون گرم خانواده، به پسرش کمک کند. اما سنگینی بار مشکلات نیکلاس، این خانواده را در مسیر خطرناکی قرار می‌دهد.

 

هیو جکمن ستاره ۵۲ ساله استرالیایی در این فیلم نقش پیتر را بازی می‌کند و ونسا کربی و لورا درن به ترتیب در نقش اما و کیت ظاهر خواهند شد. فیلمبرداری فیلم پسر به تهیه‌کنندگی چهره‌هایی چون این کنینگ (Iain Canning) و امیل شرمن (Emile Sherman ) که برای فیلم سخنرانی پادشاه جایزه اسکار گرفتند، از چند هفته‌ آتی آغاز شود.

 

درام پدر که براساس فیلمنامه‌ای از فلورین زلر و کریستوفر همپتون و به کارگردانی زلر ساخته شد، روایتگر داستان یک مرد میانسال مبتلا به زوال عقل است که دخترش برای مراقبت از وی به خانه‌اش نقل مکان می‌کند. این فیلم اثر موفقی بود و علاوه بر کسب جایزه اسکار و بفتا برای بهترین فیلمنامه اقتباسی و بهترین بازیگر نقش اول مرد، به فهرست نامزدهای اسکار بهترین فیلم، بهترین تدوین، بهترین طراحی تولید و بهترین بازیگر نقش مکمل زن نیز راه یافت.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------