رضا فیاضی: در این شرایط سخت در ۴ کار بازی کردم اما پولم را نداده‌اند



رضا فیاضی,اخبار فرهنگی,خبرهای فرهنگی
رضا فیاضی گفت: شاید باورتان نشود در این مدت چهار کاری که قرارداد بستم و در این شرایط سخت بازی کردم هیچ پولی به بنده پرداخت نکردند. یکی از آن‌ها همین مجموعه «خوش برگ» است که متاسفانه تهیه‌کننده هنوز دستمزدی نداده است.

به  گزارش میزان؛ رضا فیاضی درباره آخرین فعالیت‌های خود در عرصه بازیگری گفت: بازی من در سریال «جزر و مد» به کارگردانی علی عبدالعلی‌زاده به تازگی به پایان رسیده است. قصه این مجموعه متناسب با فضای جنوب کشور بوده و عمده داستان در جنوب کشور می‌گذرد.  قصه سریال «جزر و مد» درباره آدمی با نام لطیف که اصالتا جنوبی و با زن و بچه خود در تهران زندگی می‌کند که در میان داستان سر او را کلاه می‌گذارند و خانه او را می‌گیرند و وی به ناچار به اهواز و به خانه پدری خود بر می‌گردد تا دوباره به زندگی خود سر و سامان بدهد.

 

این بازیگر پیشکسوت تلویزیون با اشاره به آثار ماندگار تلویزیون در درهه های اخیر ابراز کرد: قبلا دو الی سه شبکه تلویزیونی داشتیم که سریال‌های خاطره‌انگیزی از آنها پخش می‌شد، آثار همچون «قصه‌های تابه‌تا»، «کلاه قرمزی و پسر خاله» نمونه‌هایی از این برنامه‌ها هستند که هم دیده می‌شدند و هم خاطره‌انگیزند. ما برای مجموعه «خوش برگ» خیلی زحمت کشیدیم و در حال پخش هم هست، ولی دیده نمی‎شود و مخاطبان از پخش آن بی‌اطلاع هستند و امیدوارم مخاطبان این برنامه را ببینند.

 

وی درباره داستان «خوش برگ» بیان کرد: قصه این کار درباره آقای حکمت است که رستورانی راه اندازی کرده و در رستورانش کتاب معرفی می‌کند و من در این مجموعه نقش این مرد سالمند را بازی می‌کنم که با دختر و نوه هایش این رستوران را راه انداخته است. در حقیقت این مجموعه با بیان طنز سعی در علاقه‎مندی کودکان و نوجوانان به مطالعه دارد.

 

بازیگر سریال «معمای شاه» با تاکید بر اهمیت بیشتر دیده‌شدن سریال‌های تلویزیون بیان کرد: گاهی سریال‌هایی در تلویزیون پخش می‎شود که مخاطبان زیادی را جذب و علاقه‌مند و پیگیر داستان و مجموعه می‌کند. می‌توان با الگوبرداری و نظرسنجی دقیق این تعداد مخاطبان را بیشتر کرد و ذائقه مردم را بیشتر شناخت. 

 

رضا فیاضی با اشاره وضعیت پرداخت دستمزدها خاطرنشان کرد: شاید باورتان نشود در این مدت چهار کاری که قرارداد بستم و در این شرایط سخت بازی کردم هیچ پولی به بنده پرداخت نکردند. یکی از آن‌ها همین مجموعه «خوش برگ» است که متاسفانه تهیه‌کننده هنوز دستمزدی نداده است.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------