آخرین اخبار فرهنگی - هنری

فیلم رزمی،اخبار فرهنگی،خبرهای فرهنگی

۱۰ فیلم رزمی جذاب و دیدنی در مورد بوکس که علیرغم کیفیتشان نادیده گرفته شدند

روزیاتو | در طول سال ها اکران فیلم های مورد تحسین منتقدان و موفق در گیشه، چندین فیلم رزمی با موضوع بوکس تا حدودی دور از…

رحیم‌خانی: دستمزد‌ آنچنانی برای امثال من نیست



 رحیم‌خانی,اخبار فرهنگی,خبرهای فرهنگی
بازیگر سریال «بوتیمار» گفت: در ایام کرونا و با توجه به وضعیت اقتصادی که باعث گران شدن همه چیز شده، اما وضعیت دستمزد‌ها تفاوت چندانی نکرده است. البته برخی دستمزد‌های بالایی می‌گیرند و همه هم از آن باخبرند، ولی اصولا نسل ما خیلی درگیر دستمزد نیستند و کار می‌کنند. 

به  گزارش میزان؛ بهزاد رحیم‌خانی پیرامون آخرین فعالیت خود در عرصه بازیگری گفت: به تازگی قرارداد دو سریال تلویزیونی را بستم، اما چون هنوز در این زمینه اطلاع‌رسانی نشده نمی‌توانم راجع به آن صحبت کنم.

 

وی با اشاره به اینکه دو دوز واکس کرونا را تزریق کرده بیان کرد: خوشبختانه دو دوز واکسن کرونا را تزریق کردم و امیدوارم تمامی گروه‌های سنی نیز واکسن را به زودی دریافت کنند. با توجه به اینکه در پیک پنجم کرونا هستیم و قدرت سرایت و کشندگی این نوع جدید موسوم به دلتا بیشتر هم هست واجب است که بیشتر از قبل مراعات کنیم تا به سلامت از این مرحله عبور کنیم.

 

بازیگر سریال «گاندو» همچنین درباره رعایت نکات بهداشتی در پروژه‌ها بیان کرد: آگاهی مردم در مورد رعایت نکات بهداشتی زیاد است و در لحظه از اخبار به روز مطلع می‌شوند. طبیعی است این آگاهی در میان عوامل پروژه‌های تولید فیلم و سریال هم هست و با حساسیت دنبال می‌شود. همین امر باعث می‌شود تا بدون استرس سر فیلمبرداری حاضر شوم و نگرانی‌در این‌باره ندارم.

 

این بازیگر پیشکسوت ضمن اشاره به شرایط کرونایی و قرنطینه خانگی اظهار داشت: الان در وضعیتی هستیم که بیشتر مردم در خانه و قرنطینه به سر می‌برند و طبیعی است با توجه به بیشتر شدن اوقات فراغت، نیاز به سرگرمی هم بیشتر شده و اقبال مردم به سمت سریال‌های تلویزیونی و شبکه نمایش خانگی و فیلم و سریال بیشتر شده است. به همان اندازه رقابت هم در میان آن‌ها بیشتر شده، اما در کل معتقدم تلویزیون در میان مردم همچنان جایگاه خودش را حفظ کرده است.

 

بازیگر سریال «دنگ و فنگ روزگار» پیرامون وضعیت دستمزدها عنوان کرد: در ایام کرونا و با توجه به وضعیت اقتصادی که باعث گران شدن همه چیز شده، اما وضعیت دستمزدها تفاوت چندانی نکرده است. البته برخی دستمزدهای بالایی می‌گیرند و همه هم از آن باخبرند، ولی اصولا نسل ما خیلی درگیر دستمزد نیستند و کار می‌کنند. شاید جوان‌ها بینش و دیدگاه دیگری داشته باشند، اما من همیشه سعی کردم درگیر مسائل مالی نباشم. دستمزدهای آنچنانی برای امثال من نیست و به قول مادرم ما گنجشک روزی هستیم و باید به همان هم قناعت کنیم.

 

رحیم‌خانی خاطرنشان کرد: هنوز هم مردم پیشکسوتان خود را به یاد دارند و در برخوردها مورد لطف و محبت آن‌ها قرار می‌گیرم. این رابطه با مردم البته دو طرفه است و همیشه سعی داشته‌ام در کارهایی حضور داشته باشم که در خور مردم عزیزمان باشد.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------