کند شدن روند پیشرفت گیشه آمریکا/ فیلم جدید دواین جانسون اکران شد



دواین جانسون ,اخبار فرهنگی,خبرهای فرهنگی
با وجود افزایش نگرانی را در مورد ویروس دلتا کرونا، فیلم جدید دواین جانسون و امیلی بلانت در سینما‌های آمریکا اکران شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از هالیوود رپیوتر، لایو اکشن جدید کمپانی دیزنی به نام «گشت جنگلی» در پیش نمایش روز پنجشنبه گیشه آمریکای شمالی، ۲.۷ میلیون دلار فروخت.

 

این فیلم ماجراجویانه و خانوداگی با تصمیم کمپانی دیزنی به صورت همزمان در دیزنی پلاس، سرویس نمایش آنلاین این شرکت نیز منتشر شد. تصمیمی که چند ماه پیش و در پی نگرانی‌های مربوط به شیوع ویروس کرونا و کاهش فروش سینما‌ها گرفته شد.

 

اوایل ماه می‌بود که «کروئلا» دیگر محصول لایو اکشن دیزنی اکران خود را آغاز کرد و ۱.۴ میلیون دلار در پیش نمایش فروش داشت و نهایتا در گیشه پایان هفته «روز یادبود» به فروشی ۲۶.۵ میلیون دلاری رسید. تخمین زده می‌شود «گشت جنگلی» با نقش آفرینی دواین جانسون و امیلی بلانت نیز فروشی بین ۲۵ الی ۳۰ میلیون دلار را در هفته نخست ثبت کند. این فیلم به کارگردانی ژائومه کویت سرا ۲۰۰ میلیون دلار هزینه تولید داشته و دیزنی امید دارد که با این فیلم یک مجموعه سینمایی جدید مثل «دزدان دریایی کارائیب» ایجاد کند.

 

برای این فیلم که محبوبترین بازیگر سینمای جهان در آن نقش آفرینی کرده پیشبینی می‌شد که در شرایط غیر کرونایی حداقل فروش ۵۰ میلیون دلاری داشته باشد. با این حال نگرانی‌ها در مورد این ویروس و افزایش میزان مبتلایان باعث شده روند بهبود سینمای امریکا آهسته شود.

 

در روز‌های اخیر خبر شکایت اسکارلت جوهانسون از دیزنی بابت نمایش فیلم «بیوه سیاه» در دیزنی پلاس و زیر پا گذاشتن توافق ها، هالیوود را شوکه کرد. جوهانسون معتقد است این اقدام دیزنی باعث کم شدن میزان فروش فیلم در سینما‌ها و در نهایت منجر به کاهش دستمزد وی از این پروژه شده است.

 

انتظار نمی‌رود که چنین مشکلی برای فیلم «گشت جنگلی» رخ بدهد چرا که دواین جانسون معتقد است در این برهه زمانی، اکران ترکیبی (همزمان در سینما و اکران آنلاین) بهترین راه برای ایجاد انتخاب برای سینمارو ها  است.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------