لحظات کمدی با بازیگران «دودکش ۲» در شهرک سینمایی دفاع مقدس/ عکس



دودکش ۲,اخبار فرهنگی,خبرهای فرهنگی
سریال «دودکش ۲»، این روزها در حال فیلمبرداری در شهرک دفاع مقدس است. عکس‌هایی از بازی هومن برق‌نورد، بهنام تشکر و امیرحسین رستمی در این لوکیشن منتشر شده است. 

به گزارش خبرآنلاین،در حالی که پخش سریال «دودکش ۲» در شبکه یک سیما ادامه دارد، گروه تولید همچنان مشغول ضبط بخش‌های باقیمانده هستند.

 

پخش سریال تلویزیونی «دودکش ۲» به کارگردانی برزو نیک‌نژاد و تهیه‌کنندگی زینب تقوایی، از هشتم تیر در شبکه یک سیما آغاز شده است و پیش‌بینی می‌شود به‌زودی در ۲۸ یا ۲۹ قسمت به پایان برسد.

 

گروه سازنده سریال، به‌تازگی ضبط تصاویر را در شهرک سینمایی دفاع مقدس پی گرفته‌اند. در این بخش‌ها، وقوع اتفاقی عجیب در قصه، منجر به حضور کاراکترهای سریال در لوکیشن شهرک دفاع مقدس و خلق موقعیت‌های کمدی می‌شود.

 

طبق برنامه‌ریزی‌ها، گروه هم‌زمان با پخش آخرین قسمت‌ها، مشغول تصویربرداری خواهد بود. قرار است با پایان پخش سریال، یک قسمت نیز به عنوان پشت صحنه روی آنتن برود.

 

این سریال شش شب در هفته، ساعت ۲۲:۱۵ روی آنتن می‌رود و فردایش در سه باکس ۱:۳۰ بامداد، ۹:۴۵ و ۱۵:۲۰ تکرار می‌شود. شبکه تماشا هم سری جدید سریال «دودکش» را هر شب ساعت ۲۴ پخش و در ساعت‌های شش صبح و ۱۲ ظهر بازپخش می‌کند.

 

هومن برق‌نورد، بهنام تشکر، امیرحسین رستمی، سیما تیرانداز، نگار عابدی، محمدرضا شیرخانلو، یاس نوروزی، الهام اخوان، حسین شهبازی، مهنا سیدی و هانا عباسی در «دودکش ۲» بازی دارند.

 

دودکش ۲,اخبار فرهنگی,خبرهای فرهنگی

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------