اکران «رمانتیسم عماد و طوبی» پس از محرم/«زیبای خفته» منتظر پروانه



رمانتیسم عماد و طوبی,اخبار فرهنگی,خبرهای فرهنگی
کاوه صباغ‌زاده کارگردان «رمانتیسم عماد و طوبا» بیان کرد که برنامه ما این است که«رمانتیسم عماد و طوبا» را بعد از ماه محرم به نمایش بگذاریم ولی واقعاً وضعیت کرونا قابل پیش‌بینی نیست. 

کاوه صباغ‌زاده کارگردان «رمانتیسم عماد و طوبا» در گفتگو با مهر درباره شرایط اکران گفت: با توجه به اینکه خیلی از فیلم‌ها بیشتر از یک سال است که در نوبت هستند به نظرم باید حداقل چهار پنج برابر بودجه صرف شده خود بفروشند تا فقط هزینه ساخت آن‌ها حاصل شود. ضمن اینکه فکر می‌کنم اکثر فیلم‌هایی که در نوبت هستند در زمان اکران به لحاظ تجاری شکست می‌خورند چون طولانی مدت در نوبت اکران بوده‌اند. از همین رو باید سه چهار برابر رقم صرف شده برای ساخت را دربیاورند که بعید می‌دانم این اتفاق رخ دهد. حتی اگر مردم هم استقبال کنند به لحاظ اینکه تعداد زیادی از فیلم‌ها در نوبت هستند وزارت ارشاد باید تایم مشخصی برای همه فیلم‌ها در نظر بگیرد که نوبت به همه فیلم‌ها برسد.

 

وی درباره اکران «رمانتیسم عماد و طوبا» بیان کرد: برنامه ما این بود که «رمانتیسم عماد و طوبا» را بعد از ماه محرم را اکران کنیم حتی قبل‌تر در نظر داشتیم فیلم را در عید نوروز به نمایش بگذاریم اما مدام برنامه ما به عقب افتاد. همین حالا هم که علاقه مند به نمایش «رمانتیسم عماد و طوبا» بعد از ماه محرم هستیم امکان دارد این موضوع به واسطه پیک پنجم و ششم باز به تعویق بیفتد چون واقعاً شرایط قابل پیش‌بینی نیست. با این حال امیدوارم بتوانیم امسال فیلم را به نمایش بگذاریم. با این حال می‌دانم که «رمانتیسم عماد و طوبا» را به شکل مجازی اکران نمی‌کنیم.

 

صباغ زاده مطرح کرد: هفته گذشته درخواست پروانه ساخت برای «زیبای خفته» دادم و منتظرم ببینم چه اتفاقی رخ می‌دهد چون ما کمی دیر جنبیدیم و دولت امروز تغییر کرد. به نظرم تا دوستان جدید بیایند و مشغول به کار شوند کمی طول می‌کشد.

 

این کارگردان در پایان گفت: «زیبای خفته» مثل ۲ فیلم قبلی من فانتزی نیست بلکه یک درام عاشقانه است.

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------