فیلم جدید بازیگر «کتاب سبز» جلوی دوربین رفت



تانیا بیتی و نادیا لیتز ,اخبار فرهنگی,خبرهای فرهنگی
با اضافه شدن دو بازیگر جدید به فیلم سینمایی «جنایت‌های آینده»، این پروژه در یونان جلوی دوربین رفت. 

به گزارش  باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از ورایتی، با اضافه شدن تانیا بیتی و نادیا لیتز به فیلم دلهره آور و علمی-تخیلی «جنایت‌های آینده»، فیلمبرداری این پروژه آغاز شد. پیش از این حضور ویگو مورتنسن بازیگر فیلم برنده اسکار «کتاب سبز» و لیا سیدو در این فیلم سینمایی تایید شده بود.

 

اسکات اسپیدمن، ولکت بونگو، دان مک کلر و لیهی کرونوفسکی دیگر بازیگران این فیلم هستند. فیلمبرداری اصلی این پروژه در آتن یونان آغاز شده و تا ماه سپتامبر ادامه خواهد داشت.

 

ویگو مورتنسن درباره آغاز تولید این فیلم سینمایی گفت: ما وارد پروژه و دنیایی شدیم که شبیه هیچ چیز دیگری نیست و با این حال به طرز عجیبی احساس آشنایی را به ما منتقل می‌کند. نمی‌توانم صبر کنم تا ببینم نتیجه کار چه می‌شود. مورتنسن سال ۲۰۱۸ در فیلم سینمایی «کتاب سبز» نقش آفرینی کرد و برای آن نامزد دریافت جایزه اسکار بهترین بازیگر مرد شد. خود فیلم «کتاب سبز» نیز جایزه بهترین فیلم اسکار ۲۰۱۹ را دریافت کرد.

 

این فیلم سینمایی که توسط همکار قدیمی کرانبرگ به نام رابرت لانتوس تهیه می‌شود، همکاری مجدد این فیلمساز کانادایی با ویگو مورتنسن خواهد بود. این دو پیش از این در فیلم سینمایی «یک روش خطرناک» محصول سال ۲۰۱۱ در کنار یکدیگر حضور داشتند. فیلمی که مایکل فاسبندر و کایرا نایتلی هم در آن ایفای نقش کردند. پیش از آن هم در سال‌های ۲۰۰۵ و ۲۰۰۷ کراننبرگ و مورتنسن به ترتیب در فیلم‌های «سابقه خشونت» و «قول‌های شرقی» همکاری کردند. کراننبرگ برای فیلم «سابقه خشونت» در جشنواره فیلم کن حاضر شده بود.

 

همانطور که پیش از این هم اعلام شده بود کمپانی نئون حق انتشار این فیلم سینمایی را بر عهده گرفته است.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------