آخرین اخبار فرهنگی - هنری

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

دومین جلسه رسیدگی به اتهامات «تتلو» / امیرحسین مقصودلو: صاحب سایت شرط‌بندی نبودم؛ فقط تبلیغش می‌کردم

متهم در پاسخ به اتهامش درباره تبلیغ قمار و شرط‌بندی مدعی شد: صاحب سایت شرط‌بندی نبودم. صاحبان سایت شرط بندی مشخص هستند. من…

«مرد آزاد» یک هفته دیگر هم صدرنشین می‌شود؟



مرد آزاد,اخبار فرهنگی,خبرهای فرهنگی
با وجود اکران چهار اثر جدید در گیشه این هفته آمریکا، پیش بینی می‌شود «مرد آزاد» در صدر پرفروش ترین فیلم‌های این هفته قرار بگیرد.

 به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از ورایتی، پیش‌بینی‌‌ها نشان می‌دهد که فیلم سینمایی «مرد آزاد» محصول مشترک کمپانی دیزنی و استودیو قرن بیستم، برای دومین هفته متوالی در جایگاه نخست پرفروش ترین فیلم‌های هفتگی گیشه آمریکا قرار بگیرد.

 

برآورد شده این فیلم کمدی - اکشن با نقش آفرینی رایان رینولدز با فروشی بین ۱۶ الی ۱۸ میلیون دلار هفته را به پایان ببرد. می‌توان گفت که فروش کلی این فیلم در گیشه داخلی به ۵۶ الی ۵۸ میلیون دلار خواهد رسید. این فیلم که بر اساس بازی‌های ویدئویی ساخته شده، تنها در گیشه روز جمعه بیش از ۵ میلیون دلار فروخته است. «مرد آزاد» در هفته افتتاحیه ۲۸ میلیون دلار فروش داشت و فراتر از انتظار‌ها ظاهر شد.

 

با وجود افزایش نگرانی‌ها از شیوع ویروس دلتا کرونا، «مرد آزاد» به عنوان فیلمی که در دوره پاندمی اکران شده، شروع خوبی را رقم زده ست. این فیلم اولین اثر کمپانی دیزنی در یک سال گذشته بود که از برنامه اکران ترکیبی این شرکت پیروی نکرد و تنها در سینما‌ها نمایش داده شد. تمامی فیلم‌های قبلی این کمپانی در یک سال اخیر به طور همزمان در سینما و سرویس نمایش آنلاین دیزنی پلاس در دسترس قرار گرفتند. دیزنی مشتاق است تا بار دیگر این تصمیم را روی فیلم دیگرش به نام «شانگ چی» امتحان کند.

 

در «مرد آزاد» رایان رینولدز در نقش یک شخصیت بازی‌ ویدئویی به نام «گای» بازی می‌کند و داستان فیلم نیز در شهری به نام «شهر آزاد» روایت می‌شود. او وقتی متوجه می‌شود در یک بازی خیالی حضور دارد، تصمیم می‌گیرد به کمک برنامه نویس‌ها به قهرمان بازی تبدیل شود.

 

در جایگاه دوم گیشه این هفتههم  «گشت پنجه ای» کمپانی پارامونت قرار خواهد گرفت. انتظار می‌رود این انیمیشن در هفته افتتاحیه ۱۲ میلیون دلار بفروشد. پیش بینی شده که «گشت جنگی» دیزنی با ۶ میلیون دلار در جایگاه سوم و فیلم ترسناک «نفس نکش ۲» با ۴.۶ میلیون دلار در جایگاه چهارم قرار بگیرد.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------