آخرین اخبار فرهنگی - هنری

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

فیلمساز برجسته و برنده نخل طلای کن درگذشت

«لوران کانته» فیلمساز فرانسوی که با فیلم «کلاس» در سال ۲۰۰۸ برنده نخل طلای کن شد، در سن ۶۳ سالگی درگذشت. به گزارش ایسنا،‌…

گریم جالب تیموتی شالامی در فیلم «وانکا» + عکس



 تیموتی شالامی,اخبار فرهنگی,خبرهای فرهنگی
تیموتی شالامی بازیگر هالیوودی، اولین تصویر از فیلم مورد انتظار «وانکا» را منتشر کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از ورایتی، تیموتی شالامی تصویری از گریمش در فیلم مورد انتظار «وانکا» را در صفحه شخصی خود منتشر کرد. او در این فیلم نقش ویلی وانکا، صاحب یک شرکت شکلات سازی بزرگ را ایفا خواهد کرد. او به همراه این تصویر یکی از دیالوگ‌های جین وایلدر که برای نخستین بار این نقش را در سال ۱۹۷۱ بازی کرد، به اشتراک گذاشت.

 

در حالی که کمپانی برادران وارنر اطلاعات و جزئیات داستان این فیلم سینمایی را اعلام نکرده، اما گفته شده این فیلم داستانی به شکل پیش درآمد خواهد بود و داستان ویلی وانکا و چگونگی تبدیل شدن او به یک شکلات ساز معروف را روایت می‌کند. این فیلم به شکل موزیکال ساخته خواهد شد.

 

ویلی وانکا شخصیتی بود که توسط رولد دال خلق شد و از این شخصیت برای نخستین بار در رمان «چارلی و کارخانه شکلات سازی» رونمایی کرد. این رمان داستان یک پسر فقیر به نام چارلی باکت را دنبال می‌کند که بلیت طلایی گردش در کارخانه عجیب و غریب شکلات سازی را دریافت می‌کند. از این رمان برای ساخت دو فیلم سینمایی اقتباس شده که اولین مورد آن در سال ۱۹۷۱ ساخته شد و دومین اقتباس نیز به کارگردانی تیم برتون در سال ۲۰۰۵ اکران شد که جانی دپ در نقش اصلی آن بازی می‌کرد.

 

 تیموتی شالامی,اخبار فرهنگی,خبرهای فرهنگی

پال کینگ که کارگردانی فیلم «پدینگتون» را انجام داده، ساخت این فیلم جدید را بر عهده گرفته است. علاوه بر تیموتی شالامی، اولیویا کلمن، روان آتکینسون (بازیگر نقش مستربین) در این فیلم حضور دارند. «وانکا» برای اکران در تاریخ ۱۷ مارس ۲۰۲۳ تنظیم شده است.

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------