سریال‌های تازه در پاییز ۱۴۰۰



سریال‌ها ,اخبار فرهنگی,خبرهای فرهنگی
با حضور رئیس جدید سازمان، این روزها بیشتر خبرها با انتخاب مدیران جدید رسانه ملی گره خورده؛ با این حال تولید سریال‌ها همچنان ادامه دارد و شبکه‌های مختلف سریال‌های جدید را براساس برنامه‌های اعلام شده قبلی روی آنتن می‌برند. 

به گزارش همشهری؛ در میان سریال‌ها هنوز از سرنوشت «87متر» کیانوش عیاری خبری نیست؛ سریالی که قرار بود پیش‌تر پخش شود، اما سریال «افرا» جایگزینش در شبکه یک شد و باید دید با پایان این سریال مدیران این شبکه چه تصمیمی برای تازه‌ترین ساخته عیاری خواهند گرفت.

 

خبری از سریال عیاری نیست

قرار بود «87متر» مرداد‌ماه روی آنتن برود، اما مدیران شبکه تصمیم دیگری گرفتند و به‌گفته عیاری بنا شد این سریال بعد از پایان اربعین پخش شود که این موضوع نیز گویا منتفی شده است. شبکه یک با پایان «افرا» و همزمانی با هفته پلیس، یک مجموعه مناسبتی با نام «راز یک پرونده» را روی آنتن برده؛ سریالی هفت قسمتی که بعد از خبر 22پخش می‌شود. البته «افرا» در قسمت‌های پایانی حاشیه‌دار شد.

 

پایان حاشیه‌دار «افرا»

مهدی سلطانی، یکی از بازیگران اصلی سریال با اشاره به حذف صحنه‌هایی از سریال «افرا» که باعث شد راز سیروس و اعظم (2شخصیت سریال) همچنان سر به مهر باقی بماند، تصریح کرد: ظاهرا پخش تلویزیون به‌دلیل اینکه مبادا‌ شأن «سیروس» به‌عنوان یک پدر بیش از این خدشه‌دار شود، مصلحت دید این بخش را حذف کند.

 

این بازیگر همزمان با پایان پخش سریال «افرا»، درباره قسمتی از داستان این مجموعه که با پرسش‌ها و ابهامات مخاطبان روبه‌رو شده بود، توضیحاتی را ارائه داد و قصه سریال را در صفحه شخصی‌اش برای بینندگان به صورت‌کامل و بدون حذف توضیح داد!

 

شبکه اول، سریال «خوشنام» به کارگردانی علیرضا نجف‌زاده را دارد. این سریال طنز با بازی متفاوت هومن حاجی‌عبداللهی در حال تولید است.

 

سرجوخه به‌زودی می‌آید

شبکه3 که «گاندو 2» را روی آنتن داشت، قرار است «سرجوخه» را‌ پخش کند. در آخرین روزهای تصویربرداری «سرجوخه» از تیزر تازه این سریال به تهیه‌کنندگی ابوالفضل صفری و کارگردانی احمد معظمی رونمایی شده و چند تن از بازیگران پیشکسوت آن معرفی شدند.

 

این سریال که چهارمین همکاری مشترک صفری و معظمی است، در ۳۰ قسمت آماده خواهد شد و این روزها مراحل فنی را نیز پشت سر می‌گذارد. درام امنیتی- اجتماعی «سرجوخه» از تولیدات مرکز سیمافیلم به‌زودی از شبکه3 سیما پخش می‌شود.

 

بی‌نشان و تولید 90قسمتی «پلاک 13»

به‌نظرمی‌آید‌شبکه3 روزهای پرکار سریال‌سازی‌ را می‌گذراند. این شبکه «بی‌نشان» را هم در دست تولید دارد و به‌تازگی چند بازیگر جدید به این سریال اضافه شده‌است؛ مجموعه‌ای 30قسمتی که راما قویدل آن را کارگردانی می‌کند. سریال «پلاک۱۳» به تهیه‌کنندگی سعید ثنائی و کارگردانی آرش معیریان تازه‌ترین سریال شبکه3 سیماست که قرار است به‌زودی جلوی دوربین برود. این شبکه که پیش از این نیز سابقه پخش سریال‌های ۹۰شبی مانند «شب‌های برره»، «زیر آسمان شهر» و... را دارد، قرار است این بار سریال ۹۰شبی «پلاک۱۳» را با مضمون طنز خانوادگی تولید و روانه آنتن کند.

 

همکاری توفیقی و نعمت‌الله برای رمضان

برخی از کارگردانان هم تولید سریال‌های جدید خود را کلید زده‌اند. پخش سریال «افرا» بهرنگ توفیقی که به‌تازگی پایان یافته است، به‌تازگی مجموعه «نخل و غروب» را برای پخش در‌ماه مبارک رمضان کلید زده است؛ سریالی که قصه‌اش را سعید نعمت‌الله نوشته و پریوش نظریه، مهدی سلطانی، کامران تفتی، علیرضا آرا و ارسلان قاسمی بازیگرانش هستند.

 

از دیگر سریال‌هایی که این روزها تولیدشان از نیمه گذشته، «مستوران» مسعود آب‌پرور است؛ سریالی که برگرفته از قصه‌های کهن ایرانی بوده و در 26قسمت ساخته می‌شود.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------