جنیفر لارنس پس از سال‌ها در فیلمی کمدی



جنیفر لارنس ,اخبار فرهنگی,خبرهای فرهنگی
"دلخور نیستم" با رده سنی بزرگسال (R) ساخته خواهد شد و اثری شبیه به "معلم بد" و "ماری یک جوری است" توصیف شده است. 

 به گزارش ایران آرت؛ سونی پیکچرز امتیاز پخش فیلم کمدی بزرگسالانه "دلخور نیستم" (No Hard Feelings) با بازی "جنیفر لارنس" و نویسندگی و کارگردانی "جین استاپنیتسکی" را خریداری کرد.

 

استاپنیتسکی سابقه نویسندگی برای سریال‌های "اداره"و فیلم‌های "پسران خوب" و "معلم بد" را دارد و فیلمنامه این کمدی جدید را با همکاری "جان فیلیپس" به نگارش درآورده است.

 

"دلخور نیستم" با رده سنی بزرگسال (R) ساخته خواهد شد و اثری شبیه به "معلم بد" و "ماری یک جوری است" توصیف شده است. سونی امتیاز پخش این فیلم را با مبلغی نامشخص اما هنگفت خریداری کرده و در سالن‌های سینما اکران خواهد کرد. "نایومی اودنکرک"، "الکس ساکس" و "جاستین پولسکی" از جمله تهیه‌کنندگان این پروژه‌اند.

 

به گزارش 30نما، لارنس به‌تازگی در فیلم "بالا را نگاه نکنید" به کارگردانی "آدام مک‌کی" مقابل "لئوناردو دی‌کاپریو" و "تیموتی شلمی" نقش‌آفرینی کرده و به فیلمی به کارگردانی "پائولو سورنتینو" در مورد "شو مگنرز" ایجنت صاحب‌نام هالیوود پیوسته است. "خصومت" به کارگردانی "آدام مک‌کی" در مورد "الیزابت هولمز" که از سال ۲۰۱۶ در دست ساخت قرار دارد دیگر پروژه لارنس خواهد بود.

 

فیلم "بالا را نگاه نکنید" روز کریسمس از نت‌فلیکس پخش خواهد شد.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------