آخرین اخبار فرهنگی - هنری

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

فیلمساز برجسته و برنده نخل طلای کن درگذشت

«لوران کانته» فیلمساز فرانسوی که با فیلم «کلاس» در سال ۲۰۰۸ برنده نخل طلای کن شد، در سن ۶۳ سالگی درگذشت. به گزارش ایسنا،‌…

کارگردان بزرگ، بازیگر کارگردان بزرگِ دیگر شد!



    کارگردان بزرگ,اخبار فرهنگی,خبرهای فرهنگی
«دیوید لینچ» کارگردان سرشناس هالیوود بازیگر فیلم جدید استیون اسپیلبرگ با عنوان «فِیبِل‌مَنز»(The Fabelmans) شد. 

به گزارش فارس: به نقل از ورایتی، دیوید لینچ به بازیگران درام «فِیبِل‌مَنز»(The Fabelmans) به کارگردانی استیون اسپیلبرگ که در آینده نزدیک اکران می‌شود، پیوسته است. نقش این کارگردان شناخته شد، کاملا مخفی نگاه داشته شده است.

 

«فِیبِل‌مَنز»(The Fabelmans) اولین همکاری لینچ و اسپیلبرگ است، هر دو استعدادهای برجسته کارگردانی هالیوود هستند که در دهه ۱۹۷۰ ظهور کردند.

 

دیوید لینچ در طول دوران حرفه‌ای فیلم‌سازی‌اش، مجموعه‌ای از آثار مشهور را خلق کرده است و برای کارگردانی فیلم‌هایی مانند «کله پاک‌کن‌ها»، «جاده مالهالند» «مخمل آبی» «داستان استرایت» و «بزرگراه گمشده» مورد تحسین قرار گرفته است.

 

درام تاریخی او در سال ۱۹۸۰ «مرد فیل‌نما» هشت نامزدی اسکار، از جمله یکی برای کارگردانی لینچ، دریافت کرد، در حالی که رمان جنایی او «از ته دل وحشی» برنده نخل طلای جشنواره فیلم کن ۱۹۹۰ شد. لینچ در دهه نود سریال پربیننده «توئین پیکز» را ساخت و در سال ۲۰۱۷ دوباره برای شبکه شوتایم ۱۶ قسمت از دنباله این سریال را کارگردانی کرد.

 

«فِیبِل‌مَنز» فیلم جدید استیون اسپیلبرگ مراحل فنی را پشت سر می‌گذارد و داستان فیلم برگرفته از خاطرات دوران کودکی کارگردان است.

 

میشل ویلیامز، ست روگن، پل دانو ، جولیا باترز، گابریل لابل دیگر هنرپیشه‌های فیلم جدید اسپیلبرگ را تشکیل می‌دهند.

 

گرچه اسپیلبرگ در حال حاضر به خاطر خلق «داستان وست ساید» از بخت‌های اصلی فصل جوایز معتبر سینمایی محسوب می‌شود، همچنین در مرحله پسا تولید «فِیبِل‌مَنز» است. یونیورسال پیکچرز تاریخ اکران این فیلم را در حدود تعطیلات شکرگزاری آینده تعیین کرده است.

 

در حالی که جزئیات داستان همچنان مخفی مانده، «فِیبِل‌مَنز» به عنوان یک پروژه نیمه اتوبیوگرافیک توصیف می‌شود که برگرفته از دوران رشد اسپیلبرگ در آریزونا است.

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------