آخرین اخبار فرهنگی - هنری

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

فیلمساز برجسته و برنده نخل طلای کن درگذشت

«لوران کانته» فیلمساز فرانسوی که با فیلم «کلاس» در سال ۲۰۰۸ برنده نخل طلای کن شد، در سن ۶۳ سالگی درگذشت. به گزارش ایسنا،‌…

حمله تند طرفداران جانی دپ به همسر سابقش | پوزخندی که برای امبر هرد گران تمام شد



جانی دپ ,اخبار فرهنگی,خبرهای فرهنگی
کاربران توییتر، امبر هرد، هنرپیشه آکوامن را به دلیل حالات غیرطبیعی صورتش در جریان دادگاه شکایت از جانی دپ مورد حمله قرار دادند.

به گزارش  پارسینه به نقل از   دیلی میل، جانی دپ از همسر سابقش امبر هرد به خاطر مقاله‌ای که در سال ۲۰۱۸ منتشر کرده و گفته که قربانی خشونت خانگی است و او را بدنام کرده شکایت کرده است.

 

هفته گذشته، دپ در این پرونده در مورد مشکلاتی که به دلیل ادعای هرد با آنها روبه‌رو شده بود صحبت کرد. امبر هرد در طول شهادتش در یک نقطه ترسیده و غمگین به نظر می‌رسید، اما ظاهراً بعد از آن پوزخندی زده که از دید دیگران مخفی نمانده است.

 

کاربران توییتر از تغییر حالات چهره امبر هرد، هنرپیشه آکوامن، در حالی که همچنان به دفاع از خود در محاکمه ۱۰۰ میلیون دلاری شوهر سابقش جانی دپ برای افترا ادامه می‌دهد، به‌شدت نگران هستند.

 

یک زن نوشت که «حالات صورت امبر هرد مرا می‌ترساند» در حالی که دیگری گفت که «غیرطبیعی» هستند، زیرا این محاکمه در مورد اینکه آیا هرد ستاره دزدان دریایی کارائیب را در مقاله‌ای در سال ۲۰۱۸ در مورد اینکه قربانی خشونت خانگی است بدنام کرده است یا خیر، ادامه دارد.

 

او هرگز به نام دپ اشاره نکرد، اما وکلای دپ ادعا می‌کنند واضح است که هرد به مرد برجسته هالیوود اشاره می‌کند، که می‌گوید این به قیمت نقش‌آفرینی در برخی فیلم‌های آینده برای او تمام شد.

 

اما هرد ۳۵ ساله، ادعا می‌کند که دپ با متهم کردن او به دروغگویی در مقاله‌اش شهرتش را لکه‌دار کرده و به میزان ۱۰۰ میلیون دلار از او شکایت کرده است.

 

کاربران توییتر متوجه شده‌اند که چگونه حالات چهره امبر هرد بازیگر به سرعت تغییر می‌کند، زیرا او سعی می‌کند از خود در برابر ادعاهای توهین همسر سابق جانی دپ دفاع کند. تغییر ظاهر هرد زمانی رخ داد که دپ در محاکمه در فیرفکس، ویرجینیا حضور داشت.

 

او در هفته گذشته ادعا کرده است که هرد - که به خاطر نقش «مرا» در فیلم آکوامن شناخته می‌شود - او آزار داده و گفته است که چگونه یک بار هرد به خاطر اینکه دپ چکمه‌هایش را خودش درآورده به جای اینکه به او اجازه انجام این کار را بدهد، از دست او عصبانی شده است.

 

دپ تحت سوگند در دادگاه فیرفکس به اعضای هیئت منصفه گفت که چگونه او و هرد یک روتین داشتند که در آن هرد وقتی دپ از سرکار برمی‌گشت چکمه‌های همسرش را در می‌آورد و یک لیوان شراب به او می‌داد - و یک بار که او این روال را با درآوردن کفش‌هایش شکسته و چکمه‌هایش را خودش درآورده هرد عصبانی شد.

 

ظاهراً او به دپ گفت که «وظیفه» او این است که چکمه‌هایش را در بیاورد، سپس دپ گفت: «البته من بسیار متعجب شدم از اینکه او تا این اندازه ناراحت و عصبی شد که من قوانین و روتینش را زیر پا گذاشته بودم.» 

 

دپ قبلا گفته بود: «وقتی متوجه چنین رفتار عجیبی می‌شوید، موارد دیگر هم کم‌کم خودشان را نشان می‌دهند. بعد از آن هرد در عرض یک سال و نیم، به یک شخص دیگر تبدیل شد.»

 

او گفت که هرد پس از ملاقات با وکلایش برای بحث در مورد توافق‌نامه پس از ازدواج در مارس ۲۰۱۵، از دست او عصبانی شد که منجر به درگیری شد و در آن نوک انگشت او قطع شد.

 

هرد ادعا کرده بود که یکی از وکلا به او خندیده است - ادعایی که دپ می گوید بعداً متوجه شده درست نیست - و او ناراحت شد.

 

او گفت که در حین فیلمبرداری پنجمین فیلم دزدان دریایی کارائیب سعی کرد خود را از این موقعیت دور کند و به اتاق‌های مختلف خانه‌ای که در استرالیا اجاره کرده بود می‌رفت، تا اینکه هرد او را در حال گرفتن ودکا پیدا کرد.

 

دپ گفت: «خانم هرد به در و دیوار فحش می داد.» او آن بطری را گرفت و به سمت من پرتاب کرد.

 

او بطری بزرگ را پرت کرد و به من خورد و شکسته شد. راستش من در ابتدا اصلاً دردی را احساس نکردم، هیچ دردی احساس نکردم.

 

اما روز دوشنبه، هیئت منصفه طرف دیگری از بحث را شنیدند، زیرا تیم هرد ضبط صوتی دعوای این دو را پخش کرد.

 

در طول محاکمه، هرد در حال صحبت با وکلای خود دیده می‌شود، زیرا به نظر می‌رسد حالت چهره او تغییر کرده است - در یک لحظه ظاهراً بعد از ترس به نظر می‌رسد که پوزخند می‌زند.

 

تریش لی، کاربر توییتر نوشت که آن «حالات چهره مرا می ترساند» و بازیگر آکوامن را «روان پریش» خطاب کرد، در حالی که حسن بن منوره بنت صوفیه گفت: «حالات صورت، نگرش و رفتار او در طول این محاکمه مانند دختران بدجنس در مدرسه است.

 

او گفت: «هرد بسیار بدرفتار، پست و خودشیفته است. هر کاری که او جانی را به انجام آن متهم کرده در واقع همان کاری بوده که خودش با او انجام داد.»

 

لیزا در عین حال نوشت که «نمی‌تواند منتظر تمام کلیپ‌های واکنش امبر هرد به اعتراض‌های مداوم و گسست آشکار بین حالات چهره‌اش باشد» و کیت گفت: «راهی که امبر هرد به سرعت حالات صورتش را در طول دادگاه تغییر داد. در واقع وحشتناک است.»

 

دیگران نیز مهارت‌های بازیگری او را برای عبارات عجیب و غریب مورد هدف قرار دادند. به عنوان مثال، لوئیس جانستون نوشت: «آنها می گویند که امبر هرد هیچ شخصیتی ندارد و با این حالات چهره می توانید دلیل آن را بفهمید.» در حالی که کاربر دیگری ادعا کرد که او مانند یک شخصیت غیربازیکن در یک بازی ویدیویی رفتار می‌کند.

 

انتظار می‌رود این محاکمه پنج تا شش هفته دیگر ادامه داشته باشد و افراد مشهوری مانند پل بتانی و جیمز فرانکو شهادت دهند.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------