توضیحات اکبر عبدی درباره خاطره جنجالی‌اش



اخبار,اخبار فرهنگی ,اکبر عبدی

اکبر عبدی با انتشار متنی در صفحه خود در اینستاگرام، ضمن ابراز ارادت به هموطنان عرب‌زبان، توضیح داد که روی سخنانش در برنامه زنده شبکه سوم سیما با وهابیون سعودی بوده است.

به گزارش خبرآنلاین، اکبر عبدی در ویژه‌برنامه عید سعید غدیر خم که از شبکه سوم سیما پخش می‌شد، خاطره متفاوتی از سفر حج خود را برای تماشاگران تلویزیون بیان کرد.

حالا این بازیگر از بستر شبکه مجازی اینستاگرام برای رفع سوءبرداشت‌های احتمالی از سخنانش استفاده کرده است.

او در اینستاگرام نوشت: «با سلام و درود به تمامی هموطنان عزیز و پاک‌سرشتم. من از همین‌جا دست تمامی خواهران و برادران عرب‌زبان ایرانی خودم رو می‌بوسم و این مطلب رو فقط برای رفع سوءتفاهم عزیزان هموطن عرب‌زبانم می‌نویسم که روی صحبت من در دفاع از ناموس و ایرانی بودنم با وهابیون سعودی بود. دوستون دارم. حق نگهدار همه شما خوبان. اکبر عبدی»

به گزارش ایسنا، اکبری عبدی در ویژه برنامه زنده‌ای که به مناسبت عید غدیر خم پنجشنبه شب (9 مهرماه) از شبکه سه پخش شد، با بیان خاطره‌ای از سفرش به حج گفته بود: «هنگامی که ایرانی‌ها به عربستان سفر می‌کنند رفتار عرب‌ها با آنان بسیار بد است و با باطوم مردم را هدایت می‌کنند؛ اگرچه خودشان معتقدند برای نظم این کار را انجام می‌دهند اما رفتارشان توهین‌آمیز است.

زمانی که با خانواده‌ام به حج رفته بودیم از کنار یک مغازه فروش لوازم الکترونیک عبور می‌کردیم که برنامه «راز بقا» از یکی از تلویزیون‌های مغازه پخش می‌شد. من و دخترم المیرا با لباس احرام روی زمین نشستیم و برنامه را تماشا کردیم که مسئول کاروان آمد و گفت، شما کجا هستید؟ همه دنبالتان می‌گردند.

من و دخترم بلند شدیم برویم که صاحب مغازه به همراه پسرش بیرون آمد و از مسئول کاروان پرسید، آیا این خانم دختر آقا هست؟ مسئول کاروان هم پاسخ داد، این آقا اکبر عبدی یکی از کمدین‌های خوب ایران است و این خانم هم دخترش است. صاحب مغازه که یک مرد عرب بود گفت حاضرم هم‌وزن خود آقا و دخترش طلا بدهم به شرط آنکه دخترش را به پسر من بدهد. من هم به مرد عرب گفتم منم حاضرم هم وزن خودش و پسرش (...) !!»

 

 اخبار فرهنگی  - خبرآنلاین

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------