آخرین اخبار فرهنگی - هنری

سینمای ایران,اخبار فرهنگی,خبرهای فرهنگی

۷ فیلم‌ که مثل «بیبدن» بر اساس پرونده‌ای واقعی ساخته شده‌اند

در سینمای ایران پرداختن به پرونده‌های جنایی به اندازه هالیوود رواج ندارد، چراکه موانعی زیادی در مسیر به تصویر کشیدن آنها…

بازگشت اکبر عبدی به سریال «شوق پرواز»



 

 

بازگشت اکبر عبدی به سریال «شوق پرواز»

 

استقبال مخاطبان از سامانه پیامکی سریال شوق پرواز

طبق اعلام روابط عمومی این سریال تلویزیونی، با راه اندازی سامانه پیامکی سریال تلویزیونی «شوق پرواز»، بیش از ۳۱ هزار پیامک از سوی مخاطبان برای این سریال ارسال شد.

هفته گذشته و همزمان با پخش قسمت هجدهم این سریال، شماره پیامک «۲۰۰۰۴۷۱ » برای ارتباط مخاطبان با این سریال اعلام شد که در پخش جمعه شب این سریال، حدود ۱۴ هزار پیامک و در پخش شنبه شب و تکرار سریال حدود ۱۷ هزار پیامک از سوی مخاطبان به این سریال ارسال شد.

پیش از این با راه اندازی سریال شوق پرواز مخاطبان سریال این امکان را داشتند تا با مراجعه به این پایگاه به نشانی http://www.shogheparvaz.tv به اظهار نظر درباره این سریال بپردازند اما با راه اندازی سیستم پیامک، امکان اظهار نظر بخش بیشتری از مخاطبان با این سریال فراهم شده است.

«شوق پرواز» محصول مشترک بنیاد شهید و امور ایثارگران و گروه فیلم و سریال شبکه یک سیما است. این سریال ۲۴ قسمتی به کارگردانی یدالله صمدی و تهیه کنندگی جواد نوروز بیگی با موضوع زندگی خلبان شهید عباس بابایی ساخته شده است و علاقمندان می وانند در سایت این سریال به نشانی www.shogheparvaz.tv مطالب متنوعی درخصوص این سریال مطالعه و هر هفته در مسابقه ویژه ای که از سوی این سریال برگزار می شود شرکت کنند..../ شبکه ایران

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------