تنها فیلم مستند موجود از حضور عباس بابایی در آمریکا نمایش داده می شود



 

 

تنها فیلم مستند موجود از حضور عباس بابایی در آمریکا نمایش داده می شود

 

 

جمعه این هفته و با پخش قسمت ششم سریال تلویزیونی «شوق پرواز»، تنها فیلم موجود از حضور عباس بابایی و دوستانش در پایگاه هوایی تگزاس آمریکا نمایش داده می شود.

این فیلم مستند در سال ۱۳۵۱ توسط خلبان اکبر صیاد بورانی با دوربین هشت میلی متری فیلم برداری شده و صحنه هایی از حضور عباس بابایی و دیگر خلبان های ایرانی در پایگاه هوایی ایالت تگزاس را به نمایش می گذارد.

طبق اعلام روابط عمومی این سریال تلویزیونی، از دیگر اتفاق های قسمت ششم می توان به حضور پررنگ تر شهرام حقیقت دوست در داستان اشاره کرد. شهرام حقیقت دوست در این سریال نقش سعید خجسته فر دوست و همکلاسی عباس بابایی را ایفاء کرده که همزمان با او وارد ارتش شده و در رشته خلبانی ثبت نام می کند. در این قسمت اتفاق هایی برای سعید رخ می دهد که زندگی او را تحت الشعاع قرار می د هد.

همچنین در این قسمت از سریال شوق پرواز بازی علیرضا کمالی نژاد در نقش خلبان امیری آغاز می شود. امیری از هم دوره ای های عباس و سعید است که با گریم های مختلف در چند مقطع دیده خواهد شد.

شوق پرواز محصول مشترک گروه تلویزیونی شاهد بنیاد شهید و امور ایثارگران و گروه فیلم و سریال شبکه یک سیما است.

این سریال ۲۴ قسمتی به کارگردانی یدالله صمدی و تهیه کنندگی جواد نوروز بیگی با موضوع زندگی خلبان شهید عباس بابایی ساخته شده و پخش آن از جمعه ۱۱ شهریور گذشته از شبکه یک سیما آغاز شده است. سایت اینترنتی این سریال به سایت اینترنتی سریال به نشانی www.shogheparvaz.tv با مطالب مختلف در دسترس علاقمندان است..../شبکه ایران

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------