جایگزین سریال‌های رمضانی کدامند؟+تصاویر



اخبار,اخبار فرهنگی,سریال تعبیر وارونه یک رویا

با پایان ماه مبارک رمضان و اتمام سریال‌های مناسبتی، تلویزیون پخش سه سریال جدید را آغاز می‌کند.

«تعبیر وارونه یک رویا»، «تنهایی لیلا» و «مهرآباد» به ترتیب از شبکه‌های یک، سه و پنج سیما روی آنتن می‌روند.

 

اخبار,اخبار فرهنگی,سریال تعبیر وارونه یک رویا

 عکس‌های جدید تعبیر وارونه یک رویا


«تعبیر وارونه یک رویا» سریال فریدون جیرانی است که از سوم مرداد ماه به روی آنتن می‌رود. این مجموعه جاگزین سریال «پایتخت 4» می‌شود.سریال جاسوسی «تعبیر وارونه یک رویا» که با موضوع انرژی هسته‌ای همراه است، هر شب ساعت 22 از شبکه اول به روی آنتن خواهد رفت.


امیر جعفری، پانته‌آ بهرام، فرهاد قائمیان، داریوش ارجمند، نگار عابدی‌، ثریا قاسمی، علی صالحی، فرزین صابونی، الهام کردا، آزاده سدیری، نیما نادری و ... از بازیگران سریال «تعبیر وارونه یک رویا» هستند که امیر جعفری نقش اصلی سریال یعنی مامور امنیتی ایرانی را بازی می‌کند و داریوش ارجمند نیز نقش یک کار‌شناس امنیتی و به نوعی مافوق امیر جعفری را بر عهده دارد.
فریدون جیرانی اعلام کرده است که سریالش به علت فضای جاسوسی به شکل سیاه و سفید به روی آنتن خواهد رفت.

 

اخبار,اخبار فرهنگی,سریال تعبیر وارونه یک رویا

 سریال تنهایی لیلا

 

«تنهایی لیلا» را محمد حسین لطیفی ساخته است. در خلاصه داستان این سریال آمده است: محمد پس از زلزله‌ای که در آن همه خانواد‌ه‌اش را از دست داده، متولی امامزاده‌ای شده است. عشق یک دختر او را در شرایط ویژه‌ای قرار می‌دهد، به شکلی که ایمان او در محک امتحان قرار می‌گیرد.


مینا ساداتی، بهروز شعیبی، اکبر زنجان‌پور، حسن پورشیرازی، آفرین عبیسی، نسرین مقانلو، برزو ارجمند، رضا رویگری، سعید داخ، بهادر زمانی، علی صالحی و ... با حضور سام قریبیان و اندیشه فولادوند از جمله بازیگران این سریال هستند.

از نکات قابل توجه، خواندن تیتراژ این سریال توسط علیرضا قربانی است.


سریال «مهرآباد» به کارگردانی فرید سجادی حسینی، روایتگر زندگی کیا مقدم است که پس از 12 سال دوری از وطن و شکست در زندگی زناشویی برای پیگیری کارهای شخصی به کشور بازمی‌گردد ولی در همان بدو ورود با اتفاقی رو به رو می شود که زندگی خودش و بسیاری را تحت تاثیر قرار می‌دهد.


در این سریال که یک کمدی‌ درام اجتماعی به حساب می‌آید، بازیگرانی چون مهران احمدی، هومن سیدی، علی سرابی، بهروز شعیبی، شقایق دهقان، ندا مقصودی، لیندا کیانی، سمیرا ذکایی، بیژن افشار، مسعود میرطاهری، بهناز جعفری، آتنه فقیه نصیری، پوراندخت مهیمن، گلاره عباسی، سوگل طهماسبی، الهام کردا، بهاره ریاحی، عباس شجاع و ... (با حضور افتخاری اشکان خطیبی)، بازی کرده‌اند.
«مهرآباد» بعد از رمضان از شبکه تهران روی آنتن می‌رود.
اخبار فرهنگی و هنری - ایسنا

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------