آخرین اخبار اقتصادی

عبدالناصر همتی،اخبار اقتصادی،خبرهای اقتصادی

کنایه سنگین همتی به دولت رئیسی: برای رشد اقتصادی ⁩۴ درصد و تورم ۴۲ درصد از همدیگر تشکر می‌کنند

رییس‌کل اسبق بانک مرکزی عنوان کرد: سال ۹۹ در اوج فشار حداکثری و کرونا و با درآمد نفتی ۷.۵ میلیارد دلار، رشد اقتصادی ۴.۲ درصد…

رییس کمیته اجتماعی کرونا: اصناف اصول بهداشتی را رعایت نکنند، پلمب خواهند شد



اخبار,اخبار اقتصادی,تعطیلی اصناف در صورت عدم رعایت بهداشت
رییس کمیته اجتماعی و انتظامی ستاد مدیریت کرونا هشدار داد در صورتی که اصناف و واحدهای بازگشایی شده، اصول و پروتکل های بهداشتی را رعایت نکنند، محدودیتهای قبلی آنها به سرعت و بدون کم و کاست باز خواهد گشت و این صنف ها با پلمب و تعطیلی مواجه خواهند شد.

به گزارش ایسنا، حسین ذوالفقاری معاون امنیتی وزیر کشور امروز در بیست و یکمین نشست کمیته اجتماعی و انتظامی ستاد ملی مدیریت کرونا، گفت: اولویت اصلی ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا، صیانت و مراقبت از سلامت مردم است و به همین دلیل، نباید با تداوم بازگشایی ها، این علامت را به جامعه بدهیم که همه چیز در حال عادی شدن است.

 

وی افزود: گزارشها از برخی نقاط کشور حکایت از افزایش شمار مبتلایان به ویروس کرونا در طول یک هفته اخیر دارد و در صورتی که حساسیت مردم به رعایت اصول بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی کاهش یابد، قطعا این آمار بیشتر خواهد شد.

 

ذوالفقاری تصریح کرد: برای مراقبت از سلامت مردم در برابر آن، باید صدای واحدی در جامعه داشته باشیم و به تصمیم گیری جامعی در باره بازگشایی ها برسیم.

 

معاون وزیر کشور همچنین گفت: اکنون زمان آن است که فرصت های مدیریت بیماری کرونا را بشناسیم و خودمان را برای زندگی در فضای کرونایی آماده کنیم.

 

ذوالفقاری با تاکید بر اینکه اولویت ستاد ملی کرونا، توجه توأمان به سه محور تأمین سلامت، معیشت و نیازهای فرهنگی و اجتماعی مردم است، اظهارداشت: برنامه ریزی های ما باید به گونه ای باشد که در عین توجه به مسائل بهداشتی و سلامت، موضوع معیشت و گذران زندگی مردم هم مورد توجه قرار گیرد.

 

وی افزود: باید با رعایت اصول بهداشتب، به روند مبارزه با کرونا تا نابودی کامل این بیماری ادامه دهیم و بدانیم که در صورت عود دوباره آن، امکان اعمال سخت گیری و محدودیتهای تازه بر فعالیت ها دشوار خواهد بود.

 

بر اساس گزارش پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، ذوالفقاری با بیان اینکه خوشبختانه تا امروز عملکرد موفقی در مدیریت بیماری کرونا داشته‌ایم، تصریح کرد:  نباید با اهمال کاری و شیوع دوباره این بیماری، از یکسو، خدشه به اعتبار و افتخار جهانی مان در مدیریت این بیماری بزنیم و از سوی دیگر،  با بازگشت محدودیت ها، هزینه هایمان را بالا ببریم.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------