ارزهای دیجیتالی دوباره ریزش کردند



قیمت ارز دیجیتال،اخبار اقتصادی،خبرهای اقتصادی
ارزش بیشتر ارزهای مهم دیجیتالی مجددا کاهش یافت.

به گزارش ایسنا به نقل از سی‌ان‌بی‌سی، قرار است نخستین تراکنش رسمی با استفاده از ارزهای دیجیتالی بین دو بانک اروپایی انجام شود. این عملیات به صورت استقراض و بین بانک های ملی فراسنه و سوییس خواهد بود و برخی از دیگر بانک های بزرگ دو کشور نظیر یو بی اس، کردیت سوییس و ناتیکسیس در این پروژه درگیر خواهند بود. سیلوی گولارد- قائم مقام بانک ملی فرانسه- گفت این مساله بیانگر افزایش مقبولیت ارزهای دیجیتالی و روش های نوین پرداخت در نظام بانکی اروپا است.  

 

تحلیلگران موسسات اواندا، اور کور و تال بکن کپیتال ادوایزرز در گزارشی مشترک با بررسی روند قیمتی و میانگین متحرک بیت کوین نتیجه گرفته اند که بیت کوین در معرض ریسک شدید از دست دادن حمایت ۳۰ هزار دلاری و ورود به کانال ۲۰ هزار دلاری قرار دارد به ویژه اگر فشارهای چین روی فعالیت ارزهای دیجیتالی شدت گیرد و مقامات ناظر آمریکایی نیز تصمیم نظارت بیشتر بر روی بازارهای مالی را وارد فاز اجرایی کنند.  

 

وزارت دادگستری آمریکا با صدور بیانیه ای اعلام کرد که اف بی ای با نفوذ به کیف پول یک گروه هکری، موفق شده است بیت کوین هایی به ارزش ۲.۳ میلیون دلار را باز پس بگیرد. اگرچه کمی بعد مشخص شد اف بی آی موفق به در اختیار گرفتن کنترل سرور شده و خود شبکه بلاک چین کماکان نفوذناپذیر باقی مانده است، بازار ارزهای دیجیتالی تحت تاثیر این خبر به شدت ریزش کرد.  

 

مجموع ارزش بازار جهانی ارزهای دیجیتالی در حال حاضر ۱۵۹۰ میلیارد دلار برآورد می‌شود که این رقم نسبت به روز قبل ۴.۸۳ درصد کمتر شده است. در حال حاضر ۵۱ درصد کل بازار ارزهای دیجیتالی در اختیار بیت کوین و ۱۷ درصد در اختیار اتریوم است. بیت‌ کوین ۱۲ سال پیش توسط گروه گمنامی از معامله‌گران بر بستر بلاک‌چین ایجاد شد و از سال ۲۰۰۹ معاملات اولیه آن شکل گرفت.  

 

 

تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

سایر خبرهای داغ

    ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

    ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------