کارگران فصلی نی بر هفت تپه خواستار تبدیل وضعیت خود شدند/ کارگران شهرداری شوش پیگیر مطالبات صنفی



تجمع کارگری،اخبار اقتصادی،خبرهای اقتصادی
گروهی از کارگران نی بر فصلی شاغل در بخش کشاورزی مجتمع کشت و صنعت هفت تپه پیگیر تبدیل وضعیت شغلی خود شدند.

به گزارش ایلنا، منابع کارگری در مجتمع نیشکر هفت‌تپه گفتند: صبح امروز دوشنبه (۵ اردیبهشت ماه) شماری از کارگران نی بر مجتمع نیشکر هفت تپه که در فصل بهربرداری در مزارع نیشکر مشغول کار بودند و هم اکنون بیکار هستند، با حضور در مقابل ساختمان مجتمع خواستار پیگیری وضعیت شغلی خود با کارفرما شدند.

 

یکی از کارگران گفت: اعتراض امروز ما کارگران فصلی، به مشخص نشدن وضعیت شغلی‌مان است. ما به دنبال تبدیل وضعیت استخدامی خود از فصلی به قراردادی هستیم.

 

به گفته وی، باتوجه به اینکه حِرفِه یک کارگر فصلی موقتی است، کارگرانی که این حرفه را انجام می‌دهند تنها در طول فصل بهره‌برداری به صورت موقت در این شغل بکار گرفته می‌شوند و مابقی فصول سال بیکار هستند بنابراین درخواست این گروه از کارگران از مدیریت مجموعه عقد قرارداد سالانه است تا امنیت شغلی داشته باشند.

 

***

 

کارگران شهرداری شوش پیگیر مطالبات صنفی خود هستند

کارگران شاغل در بخش‌های مختلف شهرداری شوش روز دوشنبه برای دومین روز متوالی با تجمع در مقابل ساختمان فرمانداری این شهرستان، مطالبات صنفی خود را پیگیری کردند.

 

تجمع کارگری،اخبار اقتصادی،خبرهای اقتصادی

به گزارش ایرنا، محقق نشدن وعده‌های داده شده از سوی مسوولان برای پرداخت مطالبات‌ کارگران شهرداری شوش موجب شد تا این کارگران روز دوشنبه در هوای آلوده و غبار گرفته شوش دست به تجمع بزنند.

 

این کارگران گفتند: با گذشت چند ماه هنوز حقوق معوقه ما پرداخت نشده است.

 

آنها افزودند: در حالی که هفته کار و کارگر نزدیک است اما کسی پیگیر مطالبات صنفی ما نیست و در این شرایط سخت اقتصادی خود و خانواده‌هایمان به سختی روزگار را سپری می‌کنیم.

 

این افراد خود را کارگران پیمانی و قراردادی‌ شهرداری شوش شاغل در بخش‌های عمران، تاسیسـات، آتشنشانی، خدمات و فضای سبز معرفی کردند.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------