هزینه واردات کالا از چین



هزینه واردات کالا از چین

 

چین در حال حاضر به عنوان قلب تپنده اقتصاد در سرتاسر دنیا شناخته می شود و شما باید عوامل مختلفی را در هنگام انجام واردات از چین در نظر داشته باشید. به عنوان یک بازرگان، اولین نکته ای که باید در حین واردات به آن توجه کنید، محاسبه هزینه واردات کالا است که می تواند در نهایت میزان سوددهی شما را مشخص کند. در این مقاله قصد داریم همراه با شما نگاه دقیقی به واردات از چین انداخته و راهنمای کاملی را تهیه کنیم.

 

مراحل واردات کالا از چین

اگر تا به امروز به صورت کاملا سنتی بحث واردات از چین را دنبال می کردید، باید بگوییم دنیای تجارت بین المللی کاملا عوض شده و باید مراحل مختلفی را در بحث واردات دنبال کنید. در مرحله اول، محصولاتی را که می خواهید وارد کنید، تامین کنندگان خاص در چین را بررسی و شناسایی کنید. این بخش ممکن است شامل استفاده از بازارهای آنلاین، شرکت در نمایشگاه‌های تجاری، یا کار با عوامل تامین منابع باشد. هنگامی که تامین کنندگان خود را انتخاب کردید، درباره قیمت، شرایط و ترتیبات حمل و نقل مذاکره کنید.

 

اطمینان حاصل کنید که تمام توافقات به وضوح در یک قرارداد مشخص شوند تا بعداً از سوء تفاهم جلوگیری شود. در مرحله بعد، باید تدارکات واردات، از جمله اخذ مجوزهای واردات لازم، ترتیب حمل و نقل و مدیریت ترخیص کالا از گمرک را انجام دهید. در نهایت، پس از رسیدن کالا، بازرسی های کیفی را انجام دهید تا مطمئن شوید که آنها با مشخصات شما مطابقت دارند قبل از اینکه آنها را بین مشتریان خود توزیع کنید.

 

عوامل تاثیر گذار بر روی قیمت نهایی واردات کالا از چین

براساس تجربه ای که در طی چندین سال اخیر به دست آمده، هزینه واردات از چین به چندین فاکتور بستگی دارد و شما باید تمامی موارد را به صورت دقیق مورد ارزیابی قرار دهید. حالا نگاهی به اصلی ترین نکات می اندازیم؛

 

انتخاب محصول برای واردات

در اولین قدم برای موفقیت در بازار چین، باید نگاه دقیقی با بازاری که قصد دارید محصولات وارداتی را در آنجا به فروش برسانید ، داشته باشید. هر کشور مقررات و شرایط خاص خود را دارند و شما به عنوان یک بازرگان باید دید بسیار وسیعی در این زمینه داشته باشید تا بهترین تصمیم را برای خود اتخاذ کنید.

 

انتخاب تامین کننده و منبع یابی

منبع یابی و انتخاب یک مرکز تامین کننده مطمئن می تواند برای شما به عنوان یک فاکتور کلیدی در نظر گرفته شود که تمامی فرایند واردات را به شکل وسیعی تحت الشعاع خود قرار می دهد. تحت تاثیر حساسیت این موضوع است که بسیاری از افراد به دنبال روش های منبع یابی درخوری هستند تا بتوانند محصولات خود را با قیمت قابل قبولی خریداری کنند. شاید بهترین روش منبع یابی، حضور فیزیکی شما در چین باشد، ولی می توانید مسیر جایگزین یعنی همکاری با شرکت های مشاوره ای را نیز در این بخش دنبال کنید.

 

بیمه کالا در چین

چین برای بهبود کیفیت تجارت بین المللی، الزام بیمه تمامی محصولات را در نظر گرفته است. این مسئله با تمامی مزیت هایی که به همراه دارد، می تواند هزینه نهایی واردات شما را تحت تاثیر قرار دهد.

 

حمل کالا از چین

حمل و نقل، بخش عظیمی از واردات را شامل می شود که می تواند هزینه نهایی واردات را به شدت تحت تاثیر قرار دهد. چهار راه برای حمل و نقل در اختیار دارید که بر اساس شرایط باید یکی از آنها را انتخاب کنید. بر اساس روال کلی، حمل و نقلی دریایی بهترین روش به حساب می آید، ولی امروزه حمل و نقل هوایی و ریلی نیز می تواند سوددهی بسیار خوبی برای شما داشته باشد.

 

انجام امور گمرکی و ترخیص کالا

یکی از اصلی ترین بخش های واردات از چین، بخش گمرکی و ترخیص کالا است که در نهایت، می تواند هزینه نهایی را به شدت تحت تاثیر قرار دهد. امور گمرکی از یک کشور به کشور دیگر متفاوت است و به همین دلیل، شما باید پیش از محاسبه هزینه های کلی، اصول گمرکی کشور مقصد را مورد بررسی قرار داده و سپس نسبت به واردات از چین اقدام کنید.

 

شرکت تجارتی پامیکا همراه شما در خرید از چین

در شرایطی که هزینه واردات از چین در شرایط مختلف تغییر می کند، وجود یک شرکت مشاوره ای ممکن است هزینه ها را به شدت تغییر دهد. شرکت تجارتی پامیکا به عنوان یکی از بهترین مراکز برای مشاوره با چین به حساب می آید که می تواند سوددهی بسیار خوبی را برای شما به همراه داشته باشد.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------

      X  آموزش و مشاوره,آموزش علمی و کنکور

      Makan Inc.| All Rights Reserved - © 2013 - 2024