آخرین اخبار اقتصادی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

تصمیم به تعطیلی پنجشنبه یعنی تنها کشوری در جهان خواهیم شد که این روز را تعطیل کرده

اگر در ایران تصمیم به تعطیلی پنجشنبه گرفته شود، تنها کشوری در جهان خواهیم بود که این روز را تعطیل کرده است و احتمالاً این…

واکنش نوبخت به انتشار پیش‌نویس برنامه ششم در رسانه‌ها



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی با انتقاد از انتشار آنچه در رسانه‌ها به عنوان پیش‌نویس برنامه ششم مطرح شده است، گفت: متأسفانه رسانه‌ها به حساب اینکه می‌خواهند سرعت عمل بالای خود را نشان دهند، چند مورد از احکام برنامه ششم را که هنوز به تأیید دولت نرسیده است، منتشر کرده و موجب تشویش اذهان عمومی شدند.

در حالی در یکی دو روز گذشته مواردی تحت عنوان پیش‌نویس برنامه ششم در رسانه‌ها منعکس و واکنش‌های متفاوتی به همراه داشت که در این رابطه محمدباقر نوبخت رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی توضیحاتی ارائه کرد.

وی که در رسانه ملی سخن می‌گفت خاطرنشان کرد: متاسفانه اخبار ناقص و غیرقطعی‌ اخیرا در رسانه‌ها به حساب اینکه می خواهیم سرعت عمل بالایی داشته باشیم منتشر شد که نه تنها بندها و تبصره‌های کامل پیش‌نویس برنامه ششم را دربر نداشت بلکه موجب واکنش‌های نامناسبی هم شده است.

نوبخت در این باره توضیح داد: پیش‌نویس برنامه ششم باید ابتدا در دولت طرح و بررسی شده، آنگاه بعد از اجماع نظر در قالب لایحه‌ای نهایی و به مجلس تقدیم شود. بنابراین هنوز این موضوع قطعی نیست که بخواهیم در مورد آن قضاوت کنیم.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی گفت: آنچه که درباره پیش‌نویس برنامه ششم منعکس شده، جزو کوچک و محدودی از احکام آن بود که باید در ادامه به لایحه‌ای چند صد صفحه‌ای تبدیل شده و مورد بررسی قرار گیرد. این در حالی است که برخی بر اساس آنچه که خود تشخیص داده‌اند بر موارد منتشر شده مهر زده و در مورد آن قضاوت کرده‌اند.

نوبخت این را هم گفت که تأخیر ارائه لایحه بودجه 95 به دلیل تدوین لایحه برنامه ششم بوده و پیش‌بینی می‌شود که در دی‌ماه لایحه بودجه سال آینده به همراه لایحه برنامه ششم به طور دقیق در اختیار مجلس قرار گیرد.

 

اخبار اقتصادی - ایسنا

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------