آخرین اخبار اقتصادی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

دارندگان کارت سوخت حتما بخوانند/ خبر جدید رسانه دولت درباره سهمیه بنزین خودروها

۶۰ لیتر سهمیه بنزین اردیبهشت‌ماه خودروهای شخصی بدون هیچ‌گونه تغییری، ساعت ۲۴ امشب در کارت‌های هوشمند سوخت شخصی شارژ می‌شود.…

وزیر نفت: پیگیری وضعیت کارکنان قرارداد مستقیم و پیمانکار از اولویت‌های کاری‌ام است



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید
مدیر اجرایی ستاد مرکزی اربعین گفت: تا این لحظه تغییری در سهمیه ۳۰ هزار نفری ایران برای اعزام به راهپیمایی اربعین حسینی ایجاد نشده است.

به گزارش فارس ، جواد اوجی وزیر نفت امروز به همراه مدیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی، ضمن بازدید از شرکت پالایش نفت تهران واقع در شهرستان ری، با مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره این شرکت دیدار و گفت‌وگو کرد.

 

وزیر نفت در این بازدید ضمن قدردانی از  مجموعه  شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی و مجموعه شرکت پالایش نفت تهران بر رعایت الزامات HSE، امنیت نیروی انسانی و تولید بدون حادثه تاکید کرد.

 

وی با اشاره به اهمیت افزایش ظرفیت پالایشی کشور و حرکت به سمت پتروپالایشگاه ها، خواستار حضور سرمایه گذاران برای سرمایه گذاری جهت ارتقا کمی و کیفی پالایشگاه های کشور شد و خاطر نشان کرد که دولت چتر حمایتی در این خصوص خواهد داشت.

 

اوجی ضمن تاکید بر مبارزه با فساد و عزم جدی دولت در این خصوص، بیان داشت: حمایت از معیشت کارکنان صنعت نفت به ویژه قشر پیمانکار و پیگیری وضعیت کارکنان قرارداد مستقیم و پیمانکار از اولویت های کاری می باشد.

 

وزیر نفت با تاکید بر توجه به اصلاح الگوی مصرف، جهاد اقتصادی و توجه بیش از پیش به ظرفیت ها و قابلیت های شرکت های دانش بنیان در زمینه بهینه سازی مصرف انرژی، خواستار نگاه ویژه به مقوله مسئولیت های اجتماعی و استمرار تولید کیفی و تداوم تلاش حداکثری برای بالا بردن سطح ذخیره‌سازی‌های سوخت مایع و تامین سوخت زمستانی هم وطنان شد.

 

آرمان فر مدیرعامل شرکت پالایش نفت تهران نیز در این بازدید، ضمن ارائه گزارشی از اقدامات و دستاوردهای این شرکت، وزیر نفت را در جریان امور جاری قطب نفتی پایتخت قرار داد.

 

صادق آبادی مدیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی نیز توضیحاتی پیرامون ظرفیت ها و دستاوردهای پالایشگاه های کشور، پروژه ها، روند مجامع بورسی و چالش های مربوط به پروژه های جدید پالایشگاه های کشور به وزیر نفت ارائه داد.

 

به گزارش فارس؛ وزیر نفت هفته گذشته در اولین بازدید گازی خود در میدان گازی پارس جنوبی حضور یافت و امروز در اولین بازدید نفتی خود به پالایشگاه تهران رفت.

 

شرکت پالایش نفت تهران ۱۳.۵ درصد از ظرفیت پالایش کشور را در اختیار دارد.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------