آخرین اخبار اقتصادی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

هشدار مدیر گروه پولی و مالی مرکز پژوهش‌های مجلس/ جهش نرخ ارز در راه است؟

مدیر گروه پولی و مالی مرکز پژوهش‌های مجلس ارز ۲۸۵۰۰ تومانی و ایجاد سقف نرخ در مرکز مبادله را دو پاشنه آشیل بانک مرکزی دانست…

سلاح‌ورزی کناره‌گیری‌ از اتاق بازرگانی را تکذیب کرد



حسین سلاح ورزی،اخبار اقتصادی،خبرهای اقتصادی
سلاح‌ورزی کناره‌گیری‌ از اتاق بازرگانی را تکذیب کرد.

به گزارش جهان صنعت، امروز خبری در خصوص کناره‌گیری حسین سلاح‌ورزی از ریاست اتاق بازرگانی ایران از سوی برخی از خبرگزاری‌های دولتی و رسمی منتشر شد، ظاهراً این خبر هم مانند دیگر اخبار منتشر شده تکذیب شده است. 

 

به گفته یک منبع مطلع در اتاق بازرگانی، امروز سلاح‌ورزی در کانال رسمی اعضای اتاق بازرگانی مطلبی با عنوان منتشر کرد. « همه ما مقید به قانون و ملزم به رعایت قانون هستیم. هرچند که به تصمیم ۴ عضو دولتی شورای عالی نظارت ایرادات قانونی چه بصورت شکلی و ماهوی داشته باشیم. باید صورت جلسه ابلاغی را به موجب مقررات بپذیریم و پذیرفته‌ایم.

 

به موجب آیین نامه حتما باید در موعد مقرر انتخابات جدید را برگزار کنیم و می‌کنیم انشالله. البته از حق قانونی خود برای اعتراض به مصوبه هم همزمان در محاکم قضایی استفاده می‌کنیم. اگر نظر قانون بر توقف و نقض بود که حتما مکلف به تمکین هستیم. اگر هم غیر از این بود که به امید خدا همه با هم با برگزاری انتخابات جدید یک رییس بهتر برای سکانداری انتخاب خواهیم کرد». خبری که سلا‌ح‌ورزی آن را رد کرد. و گفت: با توجه به صراحت مقررات تا زمان برگزاری انتخابات مجدد احتمالی رییس به کار خود ادامه می دهد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------