آخرین اخبار اقتصادی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

هشدار مدیر گروه پولی و مالی مرکز پژوهش‌های مجلس/ جهش نرخ ارز در راه است؟

مدیر گروه پولی و مالی مرکز پژوهش‌های مجلس ارز ۲۸۵۰۰ تومانی و ایجاد سقف نرخ در مرکز مبادله را دو پاشنه آشیل بانک مرکزی دانست…

تداوم روند نزولی بورس در دومین روز هفته (1402/08/28)



بورس تهران،اخبار اقتصادی،خبرهای اقتصادی
شاخص کل بورس تهران در پایان معاملات امروز (یکشنبه، ۲۸ آبان) با ۲ هزار و ۳۱۷ واحد کاهش، در ارتفاع ۲‌میلیون و ۲۶ هزار و ۲۶۲ واحدی قرار گرفت.

به گزارش ایرنا، شاخص هم‌وزن با ۲۰۱۹ واحد افزایش به ۷۰۳ هزار و ۹۵۱ واحد و شاخص قیمت با ۱۱۴۵ واحد افزایش به ۳۹۹ هزار و ۱۰۷ واحد رسید.

 

امروز در معاملات بورس تهران، بیش از هفت میلیارد و ۴۸۳ میلیون سهم، حق تقدم و اوراق بهادار به ارزش ۴۷ هزار و ۳۰۹ میلیارد ریال معامله شد.

 

ایران‌ خودرو (خودرو) با ۲۳۴ واحد و پتروشیمی شازند (شاراک) با ۲۲۲ واحد بیشترین تاثیر مثبت و صنایع پتروشیمی خلیج فارس (فارس) با یک‌هزار و ۲۶۷ واحد و فولاد مبارکه اصفهان (فولاد) با ۶۹۰ واحد، مخابرات ایران (اخابر) ۲۹۳ واحد، س. نفت و گاز و پتروشیمی تأمین (تاپیکو) با ۲۹۲ واحد و سرمایه‌گذاری‌ غدیر(هلدینگ‌ (وغدیر) با ۲۴۸ واحد بیشترین تاثیر منفی را بر شاخص بورس داشتند.

 

بیشترین تاثیر مثبت را نمادهای فولاد مبارکه اصفهان (فولاد) با یک‌هزار و ۸۴۲ واحد، صنایع پتروشیمی خلیج فارس (فارس) با یک‌هزار و ۲۶۸ واحد، بانک ملت (وبملت) با یک‌هزار و ۲۰۹ واحد، پالایش نفت اصفهان (شپنا) با ۸۴۹ واحد و معدنی و صنعتی گل گهر (کگل) با ۵۷۰ واحد داشتند.

 

همچنین عمران‌وتوسعه‌فارس‌ (ثفارس)، سایپا (خساپا) - بازار دوم بورس، سرمایه‌ گذاری‌ شاهد (ثشاهد)، گسترش‌سرمایه‌گذاری‌ایران‌خودرو (خگستر)، سرمایه گذاری تامین اجتماعی (شستا) و بانک ملت (وبملت) در نمادهای پُرتراکنش بورس قرار داشتند.

 

 

تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

سایر خبرهای داغ

    ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

    ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------