بیت کوین مقاومت 50 هزار دلاری را می شکند؟/ بایدن چشم لیزری شد



بیت کوین،اخبار اقتصادی،خبرهای اقتصادی
داده های TradingView نشان می دهد که بسته شدن کندل هفتگی بیت کوین در قیمت 48315 دلار در 11 فوریه برای گاوهای بیت کوین اتفاق بسیار خوبی بود که بالاترین قیمت از اواسط دسامبر 2021 را رقم زد.

به گزارش پی 98، نوسانات قیمت بیت کوین با یک برد هفت روزه تحت تاثیر قرار می گیرد، اما مقاومت عمده اکنون سد راه گاوهای بیت کوین است.

 

بیت کوین پس از بسته شدن بالاترین کندل هفتگی خود از دسامبر 2021، هفته جدید را پر قدرت آغاز می کند.

 

با وجود مقاومت کلیدی نزدیک به 50000 دلار، قیمت بیت کوین همچنان قدرت خود را حفظ کرده است – آیا روند صعود بیشتری در راه است؟

 

معامله گران بیت کوین به شانس پس از بسته شدن کندل سبز هفتگی با سود 13 درصدی و هاوینگ بیت کوین که تا دو ماه دیگر انجام می شود، تمرکز کرده اند.

 

بیت کوین،اخبار اقتصادی،خبرهای اقتصادی

این رویداد اکنون مانند یک آهنربا برای احساسات عمل می کند، با تئوری های مختلف در نظر گرفتن اینکه چگونه پیش بینی بالا می تواند BTC/USD را از قبل بگیرد.

 

فدرال رزرو احتمالاً به شدت منتظر چاپ شاخص قیمت مصرف کننده (CPI) و شاخص قیمت تولید کننده (PPI) در ماه ژانویه خواهد بود زیرا بازارها انتظارات کاهش نرخ بهره را تقویت می کنند.

 

در همین حال، در پس‌ زمینه، داستان موفقیت صندوق‌ های قابل معامله در مبادلات بیت‌کوین (ETF) در ایالات متحده ناظران را هیجان زده می‌ کند – آنها پیشنهاد می‌ کنند که یک پیشنهاد نهادی ثابت می‌تواند پتانسیل مورد نیاز برای بالاترین رکوردهای جدید در ماه‌های آینده را فراهم کند.

 

رئیس جمهور آمریکا، چشم لیزری شد

جو بایدن، رئیس جمهور ایلات متحده، پس از پایان مسابقات Super Bowl ، پستی در پلتفرم X (توییتر قدیم) از چهره چشم لیزری خود منتشر کرد.

 

فعالان حوزه کریپتو با دیدن این پست، تصویر چشم لیزری بایدن را به کمپین چشم لیزری بیت کوین ربط دادند. این اتفاق در دنیای رمز ارز بازخورد زیادی داشت و سروصدای زیادی به پا کرد.

 

کمپین چشم لیزری بیت‌کوین توسط تحلیلگر معروف PlanB راه اندازی شد. در این کمپین افراد مشهور پروفایل خود را به چشم لیزری تبدیل می‌کردند. تا زمانی که بیت‌کوین به 100 هزار دلار برسد.

 

با این حال، مشخص شد که پست جو بایدن در مورد بیت‌کوین نبود، بلکه در مورد میم Dark Brandon بود که در آن بایدن به پیروزی خود در انتخابات نوامبر سال 2024 اشاره می‌کند. بایدن این پست توییتری را پس از شکست سانفرانسیسکو 49ers توسط کانزاس سیتی در مسابقه فوتبال منتشر کرد.

 

تیم رسانه ای بایدن تلاش می‌کند که این رئیس جمهور سالخورده را سالم و سرحال به نظر برسد.

 

بیت کوین،اخبار اقتصادی،خبرهای اقتصادی

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------