آخرین اخبار اقتصادی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

تصمیم به تعطیلی پنجشنبه یعنی تنها کشوری در جهان خواهیم شد که این روز را تعطیل کرده

اگر در ایران تصمیم به تعطیلی پنجشنبه گرفته شود، تنها کشوری در جهان خواهیم بود که این روز را تعطیل کرده است و احتمالاً این…

وام مسکن مهر افزايش مي يابد



اخبار,اخبار اقتصادی ,وام مسکن مهر

 

اخبار اقتصادی - وام مسکن مهر افزايش مي يابد

معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: برای تسریع در واگذاری مسکن مهر به متقاضیان ، وام مسکن مهر به 300 میلیون ریال افزایش خواهد یافت.

به گزارش واحد مرکزی خبر نریمان در حاشیه بازدید از بازار بزرگ ایرانی - اسلامی و طرح های عمرانی شهر جدید اندیشه شهریار به خبرنگار واحد مرکزی خبر گفت: بیش از 400 هزار واحد مسکن مهر در شهرهای جدید کشور در دست ساخت است که هم اکنون در مجموع 77 درصد پیشرفت فیزیکی دارند و تا پایان سال آینده تمامی این واحد های مسکن مهر به بهره برداری خواهند رسید.

وی افزود: مهمترین مشکل مسکن مهر در برخی از نقاط کشور یکسان نبودن میزان پیشرفت فیزیکی و آورده مالی متقاضیان است که منجر به تاخیر ساخت و سازها و افزایش قیمت مسکن مهر می شود.

مدیر عامل شرکت عمران شهرهای جدید کشور افزود: برای برطرف کردن این مشکل با هماهنگی های صورت گرفته ، وام مسکن مهر از 250 میلیون ریال به 300 میلیون ریال افزایش خواهد یافت.

نریمان گفت: براساس مصوبه هئیت دولت مقرر شده است فضاهای آموزشی و رفاهی مورد نیاز مسکن مهر با همکاری شهرهای جدید با وزارت خانه های نیرو و آموزش و پرورش تکمیل و به بهره برداری برسد.
اخبار اقتصادی - واحد مرکزی خبر

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------