فاطمی امین با اقتصاد چه کرد



اخبار،اخبار جدید،اخبار روز
در حالی که با افزایش مصرف خانگی به خاطر سرما، وزارت نفت تلاش می‌کند با قطع گاز مشترکان پرمصرف و برخی صنایع، ماه‌‌های دشوار پیش‌رو را به نحوی مدیریت و سپری کند، عصر امروز خبر رسید که منصور اوجی وزیر نفت در حاشیه یک جلسه، خود دچار افت فشار شده و در بیمارستان بستری شده!

فراز نوشت: کارنامه «فاطمی امین»، وزیر صنعت، معدن و تجارت در ۱۵ ماهی که بر مسند وزارت نشسته، کارنامه قابل دفاعی نیست. نوسان در قیمت مصالح ساختمانی، روند ساخت‌وساز را مختل کرده است. افزایش قیمت خودرو بی‌سابقه بوده و صنف فروشندگان لوازم خانگی در اوج نارضایتی به کسب‌وکار نیمه‌جان‌شان ادامه می‌دهند.

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

 

وعده‌های پررنگ و لعاب وزیر صمت، از ارزانی سریع‌السیر خودرو تا دخالت دستوری در بازار روغن‌های خوراکی و نوید تسکین التهاب بازار خودرو با واردات خودروهای خارجی اما برای او دردسرساز شد. گرانی بدون توقف خودروهای داخلی حتی پس از تصویب قانون غیرشفاف واردات خودرو صدای نمایندگان مجلس را درآورد. آقای وزیر همچنان اما همچنان با موضع دفاع از کارنامه‌اش در جایگاه پاسخگویی حاضر می‌شود.

 

«سیدرضا فاطمی امین»، صبح روز سه‌شنبه در حالی از مجلس کارت زرد دریافت کرد که در دهم آبان‌ماه، به عنوان نخستین وزیر کابینه ابراهیم رئیسی استیضاح شده بود.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------