پیندو؛ مناسب ترین قیمت کالای دیجیتال با تحویل درب منزل



پیندو؛ مناسب ترین قیمت کالای دیجیتال با تحویل درب منزل

 

پیندو فروشگاه اینترنتی جهت ثبت آگهی خرید و فروش کالاهای اساسی است که بدون واسطه کار خود را انجام می‌دهد. هدف این مجموعه ایجاد بازار آنلاین است تا هم صاحبان مشاغل بتوانند با اطمینان و بدون دغدغه کالاهای خود را به فروش برسانند و هم خریداران با اطمینان کامل به هر کالایی که مدنظر دارند، دسترسی داشته باشند. درست مانند بازار بزرگ تهران که به حالت open market کار می‌کند و هر کسب‌وکاری با ترفندهای خاص خود مشتریان را جذب می‌کند و به فروش خوبی می‌رسد. با این تفاوت که با پیندو مسیر خرید ساده‌تر است و با چند کلیک ساده کار انجام می‌شود.

 

در حال حاضر در این فروشگاه تنها کالای نو به فروش می‌رسد و همین موضوع نیز باعث اعتماد بیشتر کاربران شده است. زیرا نه تنها کالای اساسی نو را با قیمت مناسب‌تری تهیه می‌کنند، بلکه ظرف مدت کوتاهی آن را درب منزل تحویل می‌گیرند. حتی خریداران و فروشندگان می‌توانند با اطلاع از بهترین قیمت‌ها، شرایط پرداخت، ارسال و حتی مرجوعی، کالا را متناسب با نیاز خود انتخاب کنند.

 

در هر صورت اگر قصد فروش یا خرید لپ تاپ ، موبایل و سایر کالاهای دیجیتال را دارید، تا انتهای این مطلب همراه ما باشید تا پیندو به فروشگاه همیشگی شما تبدیل شود.

خرید و فروش بدون واسطه کالاهای نو با پیندو

 

خرید و فروش بدون واسطه کالاهای نو با پیندو

 

همان‌طور که گفتیم، پیندو خرید و فروش بدون واسطه انجام می‌دهد؛ به این صورت که خریدار و فروشنده به طور مستقیم و از طریق راه‌های ارتباطی و حتی تماس تصویری در ارتباط هستند و از این طریق معاملات انجام می‌شود. البته این پروسه کاملا تحت نظر پیندو است؛ اما این فروشگاه نمی‌تواند تضمینی روی اصالت کالا داشته باشد.

 

از ویژگی‌های دیگر پیندو می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

1. جلب اعتماد کاربران: پیندو برای اینکه مشتریان اعتماد بیشتری به این مجموعه داشته باشند، هویت خریداران و فروشندگان را تایید می‌کند تا در صورت بروز هرگونه مشکل احتمالی یا شکایت، بتواند پیگیری‌های لازم را انجام دهد.

 

2. خدمات امانی: اگرچه تعاملات میان خریدار و فروشنده بدون واسطه است، اما پیندو برای اطمینان بیشتر خدمات امانی انجام می‌دهد. یعنی تا زمانی که خریدار تحویل و رضایت محصول را تایید نکند، مبلغ پرداختی را نزد خود نگه می‌دارد.

 

3. امکان مرجوعی کالا: اگر پس از دریافت کالا به هر دلیلی از خرید خود منصرف شدید، طبق ضوابط و شرایط وضع‌شده از سوی پیندو، می‌توانید آن را مرجوع کنید. البته این موضوع به فروشنده کالا نیز بستگی دارد؛ اما امکان‌پذیر است.

 

4. دسترسی سریع: پیندو با توجه به سلیقه کاربران و بر اساس کالاهایی که از قبل جستجو کرده‌اند، محتواها را نمایش می‌دهد تا سریع‌تر به محصول مورد نظر دسترسی پیدا کنند.

 

5. ارائه خدمان بدون کارمزد: یکی از ویژگی‌های بسیار مهم پیندو که در کمتر فروشگاهی آن را می‌بینید، ارائه خدمات بدون کارمزد است. این موضوع باعث شده است تا خریداران کالاهای مورد نیاز خود را با قیمت مناسب‌تری تهیه کنند و فروشندگان نیز فضایی رایگان برای کسب‌وکار داشته باشند.

 

6. فروش بیشتر: با پیندو قطعا به فروش بیشتری خواهید رسید؛ زیرا این مجموعه علاوه بر ارائه تجزیه و‌تحلیل‌های بازاریابی، امکان نشر آگهی‌ها را به صورت کاملا رایگان فراهم کرده است. حتی می‌توانید آن‌ها را به فروشگاه‌های دیگر لینک دهید ‌و مشتریان بیشتری جذب کنید.

پیندو چه خدماتی را به کاربران خود ارائه می‌دهد؟

 

کالای دیجیتال، خانه و آشپزخانه، مد در پیندو

 

راحت‌ترین مسیر ورود به پیندو، نصب اپلیکیشن روی موبایل است. این اپلیکیشن با انواع سیستم‌های هوشمند سازگاری دارد و می‌توانید آن را روی سیستم عامل Android نصب کنید. در صفحه اصلی این مجموعه دسته‌بندی‌های مربوط به هر کالا مانند کالای دیجیتال، خانه و آشپزخانه، مد و پوشاک، زیبایی و سلامت، فرهنگ و هنر، سرگرمی و فراغت، وسایل نقلیه، صنعتی و اداری، مواد غذایی و حتی خدمات مختلف نمایش داده شده‌اند. کافی است تا پس از مشخص کردن نیاز خود، روی کتگوری مربوطه کلیک کنید.

 

به طور مثال برای اطلاع از خرید و قیمت کنسول بازی باید ابتدا به قسمت کالای دیجیتال و سپس به بخش مربوط به کنسول و بازی‌های آنلاین مراجعه کنید. البته در این کتگوری علاوه بر کنسول و بازی‌های آنلاین، آگهی‌های مربوط به موبایل و تبلت، لپ‌تاپ و کامپیوتر، تجهیزات دوربین و... نیز دیده می‌شوند. قطعا بهترین و قیمت‌ مناسب‌ترین لپ‌تاپ‌ را در این مجموعه پیدا خواهید کرد.

 

سخن پایانی

پیندو مرکز خرید بزرگی است که با ارائه بهترین خدمات توانسته است در مدت زمان کوتاهی سهم خوبی از فروش بازار آنلاین را به خود اختصاص دهد و به یکی از بزرگ‌ترین فروشگاه‌های آنلاین ایران تبدیل شود. همان‌طور که گفتیم، در این مجموعه کالاهای متنوعی به فروش می‌رسند. حتی می‌توان پیندو را فروشگاه اینترنتی موبایل در نظر گرفت که بهترین برندهای گوشی را با قیمت کاملا مناسب به بازار عرضه می‌کند.

 

در هر صورت اگر شما هم قصد خرید و فروش در فضایی امن و مطمئن را دارید، همین حالا اپلیکیشن پیندو را نصب کنید.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------

      X  آموزش و مشاوره,آموزش علمی و کنکور

      Makan Inc.| All Rights Reserved - © 2013 - 2024