آخرین اخبار اقتصادی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

هشدار مدیر گروه پولی و مالی مرکز پژوهش‌های مجلس/ جهش نرخ ارز در راه است؟

مدیر گروه پولی و مالی مرکز پژوهش‌های مجلس ارز ۲۸۵۰۰ تومانی و ایجاد سقف نرخ در مرکز مبادله را دو پاشنه آشیل بانک مرکزی دانست…

قیمت فرش 12 متری چه قدر است؟



قیمت فرش 12 متری را عوامل زیادی تعیین می کند؛ بنابراین نمی توان به طور دقیق بیان کرد که چه قیمتی دارد. اما از آنجایی که این نوع فرش سایز نسبتا بزرگی دارد؛ گران می باشد. به طور کلی قیمت فرش ماشینی 12 متری نسبت به فرش های نه یا شش متری بیشتر است چرا که سایز بزرگ تری دارد. این در حالی است که فرش های کوچک مانند فرش های پادری یا فرش های دایره ای شکل کمترین قیمت را دارند.

 

فرش 12 متری مناسب خانه یا آپارتمانی است که متراژ بالایی دارد. این نوع فرش خانه های بزرگ را زیباتر و جذاب تر می کند. به این ترتیب اگر خانه بزرگی دارید؛ به جای خرید چند فرش کوچک سراغ فرش های 12 متری بروید تا دکوراسیون خانه شما دلنشین تر شود. توصیه می شود در ادامه مقاله نیز همراه ما باشید تا درباره قیمت فرش 12 متری اطلاعات بیشتری دریافت کنید. امید است که این اطلاعات برای شما مفید واقع شوند و در نهایت بتوانید یک فرش 12 متری مقرون به صرفه برای خود بخرید.

 

قیمت فرش 12 متری با کیفیت

قیمت فرش 12 متری با کیفیت

 

فرش 12 متری چه نوع فرشی است؟

فرش 12 متری، فرشی است که ۳ متر عرض و ۴ متر طول دارد. این نوع فرش با الیاف های گوناگونی همچون پشم، اکریلیک، پلی استر و پلی پروپیلن تولید می شود. البته اگر از اکریلیک هیت ست شده تولید شود؛ کیفیت بسیار بالا تری خواهد داشت. اکریلیک هیت ست شده، نخی است که پرزدهی ندارد و هیچ گونه حساسیتی ایجاد نمی کند. بر همین اساس فرش کودک در اغلب موارد از اکریلیک هیت ست شده تهیه می شود. همچنین این نوع نخ ماندگاری بالا تری دارد و به راحتی خراب نمی شود.

 

فرش های 12 متری هم به صورت دستباف و هم به صورت ماشینی تولید می شوند. تنوع فرش های ماشینی بیشتر است. فرش های دستباف نیز ارزش بیشتری دارند و با کیفیت تر می باشند. البته در حال حاضر برخی از فرش های ماشینی آنقدر با کیفیت هستند که مانند فرش های دستباف ارزش زیادی دارند.

 

فرش های ۱۲ متری با تراکم های مختلفی تولید می شوند. فرش هایی که تراکم بالاتری دارند؛ زیباتر و با کیفیت تر می باشند و قیمت بیشتری دارند. بر همین اساس فرش ۱۲ متری ۱۵۰۰ شانه نسبت به مدل های دیگر قیمت بیشتری دارد و مدل ۵۰۰ شانه آن دارای کمترین قیمت ممکن می باشد.

 

ویژگی های فرش 12 متری

قیمت فرش 12 متری را ویژگی های مثبت موجود در فرش تعیین می کند. به بیان ساده تر هر چه قدر فرش خصوصیات بهتری داشته باشد؛ قیمت آن نیز زیادتر می شود. بر همین اساس فرش هایی که با الیاف مرغوب تهیه می شوند؛ گران تر هستند. همچنین هر چه قدر گره های موجود در فرش ۱۲ متری بیشتر باشد؛ فرش با ارزش تر است و قیمت زیادتری دارد. در واقع تعداد گره های موجود در یک فرش، کیفیت و قیمت آن را تعیین می کند.

 

برای خرید فرش ماشینی 12 متری با کیفیت حتما سراغ فروشگاه های معتبر بروید تا محصول شما تمام ویژگی های مورد نظر را داشته باشد. شما برای خرید یک فرش ماشینی 12 متری هزینه زیادی خواهید کرد؛ بنابراین باید محصولی تهیه کنید که ارزش این همه هزینه را داشته باشد. بر همین اساس هنگام خرید سراغ فروشگاه های محبوب و شناخته شده بروید تا نگران کیفیت محصول خود نباشید. پیشنهاد ما به شما نیز فروشگاه اینترنتی فرش امیرکبیر است. در این فروشگاه معتبر، با کیفیت ترین فرش های 12 متری به فروش می رسند که زیبا ترین و خاص ترین طرح ها را دارند.

 

لازم به ذکر است که وب سایت فرش امیرکبیر برای مشتریان خود خدمات بی نظیری در نظر می گیرد. به عنوان مثال با خرید فرش های 12 متری و نه متری یک عدد پادری به عنوان اشانتیون برای شما در نظر میگیرند و دیگر نیاز به خرید پادری از فرش مد نظرتون ندارید. این خدمات در کمتر فروشگاهی دیده می شوند؛ بنابراین فرصت خرید از فروشگاه امیرکبیر را از دست ندهید.

 

قیمت فرش 12 متری

قیمت فرش 12 متری

 

قیمت فرش 12 متری

در ادامه درباره قیمت محبوب ترین فرش های 12 متری لیستی تهیه کردیم تا به طور دقیق تر با قیمت این نوع فرش آشنا شوید. البته توجه داشته باشید که این قیمت ها حدودی هستند و کاملا متغیر می باشند. منبع قیمت های ارائه شده نیز وبسایت معتبر فرش امیرکبیر می باشد. قیمت محبوب ترین مدل های فرش 12 متری به شرح زیر خواهد بود.

 

قیمت فرش 12 متری 1500، 1200 و 700 شانه ماشینی

قیمت فرش 12 متری ۱۵۰۰ شانه حدودا ۲۰ میلیون تومان می باشد. ارزان ترین فرش ۱۲ متری ۱۲۰۰ شانه نیز حدودا ۱۵ میلیون قیمت دارد. قیمت گران ترین فرش ۱۲ متری ۱۲۰۰ شانه هم تقریبا ۱۶ میلیون می باشد. فرش های ۱۲ متری ۷۰۰ شانه به طور حدودی ۱۳ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان قیمت دارند. ارزان ترین مدل های این نوع فرش نیز با قیمت ۱۲ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان به فروش می رسند.

 

قیمت فرش 12 متری زیبا

قیمت فرش 12 متری زیبا

 

قیمت فرش مدرن و بلوچی

قیمت فرش مدرن ماشینی نیز از ۸ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان شروع می شود. البته قیمت این نوع فرش بستگی به مدل آن دارد و می تواند کمتر یا بیشتر باشد. فرش بلوچی هم ۱۲۹۰۰۰۰۰ تومان قیمت دارد.

 

قیمت فرش کودک

قیمت فرش کودک برای سایز 12 متری حدودا ۱۰ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان است و برای سایز 4 متری که پرفروش تر است 3 میلیون و 100 هزار تومان. به طور کلی فرش ماشینی کودک قیمت مقرون به صرفه ای دارد تا هر وقت سلیقه کودک تغییر کرد بتوان بدون نگرانی یک فرش جدید خرید.

 

 قیمت فرش کودک

قیمت فرش کودک

 

قیمت فرش 12 متری وینتیج و طلاکوب

قیمت فرش 12 متری وینتیج بسیار متغیر می باشد و بستگی به طرح و کیفیت فرش دارد. اما به طور کلی این نوع فرش نیز دارای قیمت مقرون به صرفه ای است. قیمت فرش 12 متری طلاکوب هم حدودا از ۱۵ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان شروع می شود.

 

قیمت فرش 12 متری بر چه اساسی تعیین می شود؟

در مجموع قیمت فرش 12 متری را عوامل گوناگونی تعیین می کند. به عنوان مثال نوع نخ استفاده شده در فرش ماشینی تاثیر زیادی روی قیمت آن می گذارد. نوع دستگاه بافندگی نیز می تواند روی قیمت نهایی محصول تاثیر بگذارد. البته این موضوع فقط برای فرش های ماشینی صدق می کند. نوع الیاف استفاده شده در فرش دستباف نیز روی قیمت نهایی محصول تاثیر زیادی می گذارد. البته به طور کلی فرش های دستباف همیشه گران می باشند.

 

در واقع از آنجایی که فرش های دستباف با الیاف با ارزش تری بافته می شوند؛ قیمت بیشتری دارند. به عنوان مثال فرش 12 متری ابریشمی قیمت بسیار بالایی دارد. همچنین به سبب آنکه فرش های دستباف با دقت بیشتری و در مدت زمان طولانی تری تهیه می شوند؛ قیمت زیادتری دارند. در آخر امید است که درباره قیمت فرش 12 متری اطلاعات جامع و خوبی کسب کرده باشید. وبسایت فرش امیرکبیر را نیز فراموش نکنید.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------

      X  آموزش و مشاوره,آموزش علمی و کنکور

      Makan Inc.| All Rights Reserved - © 2013 - 2024