آخرین اخبار اقتصادی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

هشدار مدیر گروه پولی و مالی مرکز پژوهش‌های مجلس/ جهش نرخ ارز در راه است؟

مدیر گروه پولی و مالی مرکز پژوهش‌های مجلس ارز ۲۸۵۰۰ تومانی و ایجاد سقف نرخ در مرکز مبادله را دو پاشنه آشیل بانک مرکزی دانست…

تکمیل ثبت نام مرحله سوم سامانه یکپارچه خودرو



اگر پیگیر اخبار خودرو بوده باشید یا طی یکسال گذشته از یکی از خودروساز های داخلی خرید کرده باشید، حتما در جریان هستید که عرضه خودرو های تولید و مونتاژ داخل، فقط از طریق سامانه یکپارچه انجام میشود. متولی این طرح وزارت صمت میباشد.

 

مرحله سوم سامانه یکپارچه، طی روز های اخیر، بدون حضور ایران خودرو و سایپا برای متقاضیان در دسترس قرار گرفت. مدیران خودرو که یکی از قدیمی ترین و خوشنام ترین خودروساز های کشور است، با 3 محصول پرفروش خود یعنی آریزو 6 پرو، FX و X55 pro در این مرحله حضور پیدا کرد. در این مطلب به نحوه تکمیل ثبت نام مرحله سوم سامانه یکپارچه برای متقاضیان محصولات مدیران خودرو خواهیم پراخت.

 

تکمیل ثبت نام مرحله سوم سامانه یکپارچه خودرو

 

نحوه تکمیل ثبت نام مرحله سوم سامانه یکپارچه

متقاضیان محصولات مدیران خودرو ، یعنی X55 Pro،FX و آریزو 6 پرو، در مرحله سوم سامانه یکپارچه، برای تکمیل ثبت نام خود از 2 تا 6 آبان ماه فرصت دارند تا بعد از دریافت پیامک، به یکی از شعب خسروانی 193 مراجعه نمایند. در وبسایت خسروانی 193 قابلیت تکمیل ثبت نام آنلاین نیز برای عزیزانی که امکان مراجعه حضوری ندارند در نظر گرفته شده است.

 

آدرس شعب خسروانی 193

شعبه شرق تهران: تهرانپارس، کنارگذر بزرگراه زین الدین، خیابان وفادار، نبش خیابان اتحاد – 77040670

 

 

شعبه غرب تهران: خیابان آزادی، خیابان استاد معین، خیابان طوس، پلاک 559 – 

66034660

 

شعبه شمال تهران: خیابان شریعتی، بالاتر از پل رومی، جنب بنبست حقیقتخواه – 22003300

 

تکمیل ثبت نام آنلاین

برای تکمیل ثبت نام مرحله سوم سامانه یکپارچه به صورت آنلاین، فقط کافیست وارد وبسایت خسروانی شوید، سپس در پاپ آپ باز شده گزینه تکمیل ثبت نام آنلاین را انتخاب کنید. بعد از کلیک بر روی دکمه تکمیل ثبت نام آنلاین، وارد صفحه سامانه مدیران خودرو میشوید. در قسمت فرم، دو گزینه وجود دارد که یکی مربوط به تکمیل ثبت نام مرحله سوم است. با انتخاب فرم مربوطه فیلد ها نمایش داده میشود و بعد از تکمیل فیلد ها باید روی گزینه ارسال کلیک کنید.

 

چرا خسروانی 193؟

مجموعه خسروانی 193 که زیر مجوعه برند اتوخسروانی میباشد، نزدیک به دو دهه سابقه درخشان در زمینه نمایندگی مدیران خودرو را دارد. همواره در این دو دهه در نظرسنجی های مختلف، خسروانی 193 جزو برترین نمایندگی های مدیران خودرو در عرصه فروش و خدمات پس از فروش بوده است. اگر برای تکمیل ثبت نام خود به دنبال یک نمایندگی مطمئن هستید، کد 193 مدیران خودرو بهترین گزینه است. در ادامه به برخی از دلایل برتری خسروانی 193 اشاره میکنیم:

 - دو دهه سابقه درخشان

 - تعمیرگاه تخصصی با رتبه A ISQI

 - انبار قطعات اورجینال

 - ارسال خودرو با خودرو بر

 - کارواش کامل خودرو بعد از خدمات تعمیرگاهی

 - گستردگی شعب

 - مشتری مداری

 - طرح های فروش متنوع

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------

      X  آموزش و مشاوره,آموزش علمی و کنکور

      Makan Inc.| All Rights Reserved - © 2013 - 2024