آخرین اخبار اقتصادی

اقتصاد ایران،اخبار اقتصادی،خبرهای اقتصادی

اقتصاد ایران در سال ۱۴۰۳ با بحران هایش چه خواهد کرد؟/ فقر امسال تشدید خواهد شد

یک اقتصاددان با بیان اینکه اقتصاد ایران در شرف سائوپائولویی شدن است، گفت: این سائوپائولویی شدن اقتصاد اتفاق افتاده و اکنون…

رشد ۱۰ هزار واحدی شاخص بورس/ حجم و ارزش معاملات افزایش یافت



 قیمت مسکن,اخباراقتصادی ,خبرهای اقتصادی
شاخص بورس در جریان معاملات امروز بازار سرمایه با رشد ۱۰هزار واحدی روبرو شد.  

به گزارش  تسنیم، در جریان دادوستدهای امروز بازار سرمایه، بیش از 19میلیارد و 114میلیون سهم و حق تقدم به ارزشی بالغ بر 10هزار و 118میلیارد تومان در بیش از 771هزار نوبت مورد دادوستد قرار گرفت و شاخص بورس با رشد 10هزار و 678واحدی در ارتفاع یک میلیون و 646هزار و 907واحد قرار گرفت.

 

بیشترین اثر مثبت بر دماسنج بازار سهام در روز جاری به نام نمادهای معاملاتی شرکت‌های سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی، سرمایه‌گذاری نفت و پتروشیمی تامین و صنایع پتروشیمی خلیج فارس شد و در مقابل شرکت‌های پتروشیمی پردیس، بانک ملت و سرمای‌گذاری گروه توسعه ملی افت خود مانع افزایش بیشتر نماگر بازار سهام شدند.

 

بر اساس این گزارش، در بازارهای فرابورس ایران هم با معامله 10میلیارد و 820میلیون ورقه به ارزش 221هزار و 534میلیارد تومان در 414هزار نوبت، شاخص فرابورس (آیفکس) 151واحد رشد کرد و در ارتفاع 20هزار و 908واحد قرار گرفت.

 

در این بازار هم امروز بیشترین اثر مثبت بر شاخص فرابورس به نام نمادهای پتروشیمی زاگرس، پلیمر آریا ساسول و پتروشیمی تندگویان شد و در مقابل شرکت‌های بیمه پاسارگاد، بیمه کوثر و بهمن دیزل بیشترین اثر منفی را بر این شاخص به نام خود ثبت کردند.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------