100 تصویر از آگهی های فروش دوچرخه های سرقتی در گوشی تلفن یک دزد!



سارق معتادی که با دستبرد به پارکینگ و پیلوت واحدهای آپارتمانی در مشهد، دوچرخه های گران قیمت را به سرقت می برد و در سایت های واسطه گر به فروش می رساند با تلاش نیروهای کلانتری معراج مشهد در حالی دستگیر شد که تحقیقات برای دستگیری عوامل مرتبط با این سرقت ها ادامه دارد. 

به گزارش خراسان، افسران دایره تجسس کلانتری معراج که با استفاده از هدایت های پلیسی فرمانده انتظامی مشهد رصد سایت های واسطه گری را برای شناسایی سارقان و تبهکاران آغاز کرده بودند به سرنخ هایی دست یافتند که نشان از فروش دوچرخه های سرقتی در سایت دیوار داشت.

 

هنوز افسران کارآزموده تجسس با نظارت مستقیم سرگرد امیررضا فعال (رئیس کلانتری معراج) در حال بررسی سرنخ های موجود در فضای مجازی بودند که شکایت یک مال باخته، عملیات اطلاعاتی پلیس را در این باره متمرکز کرد. این مرد که مدعی بود دوچرخه اش از پیلوت آپارتمانی در بولوار فرامرز عباسی سرقت شده است، به ستوان ابراهیمی (افسر پرونده) گفت: امروز در حالی که برای یافتن دوچرخه ام کالاهای فروش در سایت دیوار را جست وجو می کردم، ناگهان تصویر دوچرخه ام را دیدم که به مبلغ اندکی برای فروش آگهی شده است اما تغییراتی نیز در شکل ظاهری آن ایجاد کرده اند!

 

 با این شکایت مشخص شد که رصدهای اطلاعاتی پلیس در مسیر درستی قرار گرفته بود به همین دلیل گروهی از افسران دایره تجسس به سرپرستی سرگرد قنبری (رئیس دایره تجسس کلانتری معراج) وارد عمل  شدند و با هماهنگی های قضایی، به تحقیق در این باره پرداختند. آن ها با فروشنده دوچرخه ها قرار صوری گذاشتند و به محض این که جوان 27 ساله (فروشنده) وارد کمین نیروهای پلیس شد، عملیات با دستور رئیس کلانتری تغییر کرد چراکه درون پیکان وانتی که دوچرخه فروش مذکور سوار آن بود، چند دستگاه دوچرخه دیگر هم بود که به ظن پلیس سرقتی بودند. در این شرایط نیروهای عملیاتی به دو دسته تقسیم شدند و گروهی به تعقیب وانت پرداختند و راننده آن را داخل یک منزل مسکونی درحالی دستگیر کردند که دوچرخه ها را در آن مکان پیاده کرد. از سوی دیگر همزمان حلقه های قانون بر دستان جوان 27 ساله معتادی گره خورد که سرقرار حاضر شده بود.

 

 با انتقال متهمان و 5 دستگاه دوچرخه سرقتی به کلانتری، مشخص شد که راننده وانت برادر جوان سارق بوده و از ماجرای سرقت ها اطلاعی ندارد! اما دزد دوچرخه ها اعتراف کرد در مناطق فرامرز عباسی – آزادشهر و بولوار سجاد، از منازل آپارتمانی که زمین های خالی در اطراف آن ها وجود دارد وارد پیلوت آپارتمان می‌شد و با استفاده از قیچی، قفل دوچرخه ها را می برید و آن را سرقت می کرد.

 

این متهم همچنین در حالی به فروش دوچرخه های سرقتی در سایت دیوار معترف شد که بررسی های پلیس از طریق گوشی تلفن وی به نتایجی رسید که نشان می داد او حدود 100 تصویر (اسکرین شایت) از آگهی های فروش دوچرخه های سرقتی که در سایت های واسطه گر فروخته، تهیه کرده است. به همین دلیل دامنه عملیات پلیس با دستورات قضایی برای کشف سرقت های دیگر گسترده تر شد و تلاش نیروهای انتظامی برای شناسایی مال باختگان ادامه یافت.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------