تجمع اعضای تعاونی مسکن ایثار کارکنان وزارت جهاد کشاورزی مقابل وزارت کار/ به مشکلاتمان رسیدگی نمی‌شود



 تجمع اعضای تعاونی مسکن ایثار کارکنان,اخباراقتصادی ,خبرهای اقتصادی
جمعی از اعضای تعاونی مسکن ایثار کارکنان وزارت جهاد کشاورزی، امروز (دوشنبه ۲۲ آبان ماه) با تجمع مقابل ساختمان وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی خواستار پیگیری مشکلات خود شدند. 

به گزارش ایلنا، تعدادی از اعضای تعاونی مسکن ایثار کارکنان وزارت جهاد کشاورزی که در پروژه تعاونی مسکن ایثار کارکنان وزارت جهاد کشاورزی عضویت دارند، در یک اجتماع صنفی از سراسر کشور در مقابل وزارت کار حضور یافتند.

 

یکی از حاضران در خصوص علت برپایی این تجمع صنفی گفت: بعد از ۱۵ سال، سال ۹۷ با محرز شدن تخلفات اعضای هیات مدیره سابق تعاونی مسکن ایثار کارکنان جهاد کشاورزی با دستور قضایی؛ حکم تعلیق این اعضا گرفته شد تا اینکه مجمع عمومی جدیدی با هماهنگی خانم پروانه رضایی (مدیرکل اداره کل تعاون استان تهران) برگزار شد و اعضای هیات مدیره جدید به صورت قانونی انتخاب شدند.

 

به گفته وی، دلیل تعلیق اعضای هیات مدیره سابق این بود که چندین نفر از آن‌ها در زمان مدیریت در تعاونی به اتهام شرکت در کلاهبرداری، جعل و انتقال مال به غیر محکوم شده بودند که با روی کار آمدن اعضای هیات مدیره فعلی مشکلات پیگیری و بسیاری از بدهی‌های مالی تعاونی به برخی سازمانها از جمله تامین اجتماعی وحقوق پرسنل و کارگران پرداخت شد.

 

وی ادامه داد: ماجرا از آنجا آغاز می‌شود که بعد از گذشت چند روز از انتصاب اعضای هیات مدیره فعلی، اعضای سابق مرتبا با نفوذ در بدنه وزارت کارسعی در ابطال مجمع عمومی داشتند که موفق نشدند وهم اکنون که به اتمام دوره ۳ساله هیات مدیریت نزدیک می‌شویم دوباره سعی دارند با حمایت برخی در وزارت کار به عنوان هیات مدیره جدید برگزیده شوند.

 

به گفته وی، تعاونی مسکن کارکنان وزارت جهاد کشاورزی ۳۶۰۰ عضو دارد که بر عملکرد اعضای هیات مدیره فعلی رضایت دارند. بنابر این نارضایتی ما سهامداران معترض تعاونی مسکن ایثار جهاد کشاورزی به دخالت برخی کارکنان وزارت کار برای انتخاب افرادی به عنوان هیات مدیره جدید است که در نهاد قضایی پرونده حقوقی دارند.

 

این کارگر تصریح کرد: این تعاونی ۵ پروژه برای ساخت دارد که سه پروژه آن هنوز در حد زمین خالی باقی مانده است. بعد از گذشت چندین سال هنوز وضعیت ساخت سه پروژه رزکان، کیانمهر و سلطان‌آباد به دلیل تخلفات مالی اعضای هیات مدیره قبلی مشخص نیست و پروژه البرز والوند حدود ۱۴ سال است که همچنان نیمه‌کاره رها شده‌اند و توسط خود اعضا تکمیل شدند. همچنین پروژه هدی به دلیل ناکارامد بودن اعضای هیات مدیره سابق سابق تمام و کمال تحویل داده نشده و دچار مشکلات زیادی است.

 

وی در خصوص بخش دیگری از تخلفات صورت گرفته، گفت: اعضای هیات مدیره سابق بیش از ۶۰ هزار متر زمین مرغوب و با جواز و تراکم را در سال ۸۵ و ۸۶ در منطقه ۲۲ تهران بدون اطلاع اعضا به فروش رسانده‌اند و اسناد مالی آن را تحویل نمی‌دهند.

 

این عضو تعاونی مسکن ایثار کارکنان جهاد کشاورزی با بیان اینکه ما خواستار آن هستیم که با اجرای قانون به مشکلاتمان که ناشی از تخلفات یک عده افراد سودجوست خاتمه داده شود، افزودند: طی سال جاری تجمعات متعددی مقابل مراجع قضایی، اداره کل تعاون استان تهران و وزارت کار برگزار کرده‌اند به امید اینکه مشکلاتشان برطرف شود اما علارغم برگزای چندین جلسه با مدیر کل کار استان تهران دخالت و اشکال تراشی‌های برخی افراد در بدنه این اداره مانع اجرای تصمیم‌های گرفته شده می‌شود.

 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------