تجمع بازنشستگان فولاد در تهران، مازندران و اصفهان (۱۴۰۲/۱۰/۱۰)



 تجمع کارگران ,اخباراقتصادی ,خبرهای اقتصادی
شماری از بازنشستگان صندوق فولاد در تهران، اصفهان . سوادکوه دست به تجمع صنفی زدند.  

به گزارش ایلنا، امروز یکشنبه (۱۰ دی ماه) جمعی از بازنشستگان صنعت فولاد در تهران، اصفهان و سوادکوه، در اعتراض به وضعیت معیشتی خود تجمع کردند.

 

این بازنشستگان خواستار توجه به مطالبات و خواسته‌های خود شدند و عنوان کردند که باید مستمری بازنشستگان بالاتر از خط فقر باشد.

 

آنها همچنین خواستار اجرای طرح تکمیلی همسان‌سازی، تسریع در پرداخت کامل معوقات، بازگشت جایگاه واقعی صندوق فولاد در برنامه هفتم توسعه، تضمین اجرای تعهدات درمانی مطابق با آیین‌نامه فولاد و اجرای آیین نامه و قوانین خاص فولادی و احیای جایگاه آن و همچنین افزایش حقوق سال ۱۴۰۲ خود بر اساس نرخ تورم شدند.

 

گفتنی است؛ در حال حاضر بالغ بر ۸۰ هزار نفر و با احتساب خانواده تحت کفالت آن‌ها، حدود ۴۰۰ هزار نفر جامعه بازنشستگان صنعت فولاد هستند.

 

تجمع بازنشستگان در برخی شهرها

بازنشستگان کارگری در چند شهر دست به تجمع صنفی زدند.

 

به گزارش ایلنا، امروز دهم دی‌ماه، جمعی از بازنشستگان کارگری در شهرهایی مانند اهواز، شوش و هفت‌تپه در اعتراض به وضعیت بد معیشتی دست به تجمع صنفی زدند.

 

بازنشستگان مطالبات خود را مستمری بالاتر از خط فقر، درمان رایگان و برخورداری از امکانات یک زندگی شایسته عنوان کردند و گفتند: اعداد و ارقام لایحه بودجه، هیچ تناسبی با تورم حاکم بر اقتصاد کشور ندارد.

 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------