تجمع بازنشستگان کشوری کرمانشاه/ درخواست کارگران بازنشسته مخابرات راه دور: مطالباتمان پیگیری شود



 تجمع بازنشستگان کشوری,اخباراقتصادی ,خبرهای اقتصادی
شماری از بازنشستگان کشوری کرمانشاه در اعتراض به وضع معیشتی خود تجمع برگزار کردند.

به گزارش ایلنا، امروز (بیست و ششم دی‌ماه) جمعی از بازنشستگان کشوری کرمانشاه با برگزاری یک اعتراض صنفی، نسبت به وضعیت معیشتی خود اعتراض کردند.

 

این بازنشستگان می‌گویند: حقوق بازنشستگان باید به اندازه هزینه‌های زندگی و بر مبنای تورم واقعی افزایش یابد و اعداد لایحه بودجه عادلانه نیست.

 

درخواست کارگران بازنشسته مخابرات راه دور: مطالباتمان پیگیری شود

کارگران بازنشسته مخابرات راه دور شیراز به نامشخص بودن وضعیت مطالبات معوقه خود اعتراض کردند.

 

به گزارش ایلنا، شماری از کارگران بازنشسته مخابرات راه دور شیراز از نامشخص بودن وضعیت مطالبات معوقه خود اظهار نارضایتی کردند.

 

این کارگران که روز گذشته (۲۵ دی ماه) برای بیان مشکلات خود در مقابل ساختمان استانداری فارس حضور یافتند، خواستار تسریع در برآورده شدن مطالبات مزدی خود هستند.

 

از قرار معلوم حدود ۱۳۰۰ کارگر بازنشسته این شرکت که تاکنون ۱۲۳ نفر آن‌ها فوت شده‌اند، بیش از ۵۳ میلیارد تومان طلبکار هستند. این طلب مربوط به خسارت‌های تاخیر و تادیه است که تاکنون به سبب روشن نشدن تعیین تکلیف کارخانه هنوز پرداخت نشده است.

 

یکی از بازنشستگان با بیان اینکه "از استانداری فارس می‌خواهیم برای احقاق حقوق ۱۳۰۰ کارگر بازنشسته مخابرات راه دور شیراز ورود کند" گفت: ما مطالبات قانونی خود به همراه خسارت تاخیر آن را می‌خواهیم؛ مطالباتی که پرداخت آن ۱۷ سال به طول انجامیده است.

 

به ادعای این کارگر بازنشسته، از قرار معلوم مسئولان قصد دارند برای پرداخت بخشی از مطالبات کارگران بازنشسته مخابرات راه دور یکی از املاک تجاری مسکونی این کارخانه را که در رهن بانک ملی است به فروش برسانند.

 

وی مدعی‌شد؛ طبق آخرین اظهارنظر مسئولان یک ائتلاف از سوی بانک ملی، ستاد اجرائیات فرمان امام(ره)، شرکت ایرانسل، همراه اول و آی تی‌ام سی مهر ماه سال جاری شکل گرفته که در آن مقرر شده در قالب یک تفاهم‌نامه که به امضای همه اعضا رسیده، همه مطالبات کارگران بازنشسته مخابرات راه دور شیراز پرداخت شود اما هنوز عملیاتی نشده است.


کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------