آخرین اخبار اقتصادی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

هشدار مدیر گروه پولی و مالی مرکز پژوهش‌های مجلس/ جهش نرخ ارز در راه است؟

مدیر گروه پولی و مالی مرکز پژوهش‌های مجلس ارز ۲۸۵۰۰ تومانی و ایجاد سقف نرخ در مرکز مبادله را دو پاشنه آشیل بانک مرکزی دانست…

تجمع دوباره کارگران متقاضی مسکن ملی زنجان/ مشکلاتمان حل نشد



 تجمع کارگران متقاضی مسکن ملی زنجان,اخباراقتصادی ,خبرهای اقتصادی
تعدادی از کارگران متقاضی مسکن ملی زنجان صبح امروز در اعتراض به مشکلات پروژه مسکن ملی مقابل ساختمان مسکن و شهرسازی تجمع کرده‌اند. 

به گزارش ایلنا، شماری از کارگران متقاضی مسکن ملی زنجان ساعت ۹ صبح امروز (چهارشنبه۲۷ دی ماه) در اعتراض به بی‌توجهی مسئولان در رفع مشکلات ایجاد شده در پروژه مسکن ملی مقابل ساختمان سازمان مسکن و شهرسازی تجمع کردند.

 

یکی از این کارگران گفت: دلیل تجمع متقاضیان طرح ملی مسکن زنجان، بلاتکلیفی در تحویل آپارتمانهایی‌ست که قرار بود دولت دوساله تحویل دهد اما هم‌اکنون بیش از دو سال از موعد اعلامی گذشته و هر دوره بر مبلغ میزان پرداختی این واحدها اضافه می‌شود.

 

این کارگر با بیان اینکه اکثریت متقاضیان مسکن ملی زنجان از کارگران شاغل در واحد‌های مستقر در زنجان هستند، افزود: واحد‌های مسکن ملی تا زمان تحویل همچنان دچار افزایش قیمت هستند و ما کارگران توان پرداخت این هزینه‌ها را نداریم.  ۲۰۰ میلیون تومانی که در ابتدا قرار بود متقاضیان آن را در اقساط ۴۰ میلیون تومانی در ۵ دوره پرداخت کنند، حالا به اقساط ۵۰ میلیون تومانی افزایش پیدا کرده که باید در ۱۲ دوره پرداخت شود. این مبالغ البته جدا از بازپرداختِ وام ۵۵۰ میلیون تومانی است. اقساطِ این وام هم که با سودِ ۲۳ درصد پرداخت می‌شود، چیزی حدود ۹ میلیون تومان است که معلوم نیست یک کارگر چگونه قرار است با حقوق حداکثر ۷ تا ۱۰ میلیونی آن را پرداخت کند.

 

وی افزود: بسیاری از کسانی که عضو این تعاونی هستند درآمد چندانی ندارند. خیلی از آن‌ها مستاجرند و فرزند دانش آموز و دانشجو در شرف ازدواج دارند.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------