آخرین اخبار اقتصادی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

هشدار مدیر گروه پولی و مالی مرکز پژوهش‌های مجلس/ جهش نرخ ارز در راه است؟

مدیر گروه پولی و مالی مرکز پژوهش‌های مجلس ارز ۲۸۵۰۰ تومانی و ایجاد سقف نرخ در مرکز مبادله را دو پاشنه آشیل بانک مرکزی دانست…

بیت‌کوین رکوردی جدید زد



بیت‌کوین ,اخباراقتصادی ,خبرهای اقتصادی
بیت‌کوین به رشد خود ادامه داد و به ۶۴ هزار دلار رسید. 

به گزارش ایسنا، بیت‌کوین سود خود را بیشتر کرد و قیمت آن برای اولین بار از نوامبر سال ۲۰۲۱ به ۶۴ هزار دلار رسید و به دنبال روند سرمایه‌گذاری ثبت شده است که پس از شروع معاملات صندوق‌های قابل معامله در بورس (ETF) آغاز شد.

 

به نقل از مارکت، بیت‌کوین در ساعت هفت و ۴۸ دقیقه بعد از ظهر به وقت شرقی،  یک و ۴۸ دقیقه بامداد به وقت اروپا، ۰.۵۲ درصد افزایش یافت و به قیمت ۶۳ هزار و ۴۳۶.۶۴ دلار فروخته شد. اتریوم ۱.۰۳ درصد کاهش یافت و به ۳۴۵۳.۹۶ دلار رسید.

 

مجموع ارزش بازار جهانی ارزهای دیجیتال در حال حاضر ۲.۳۸ تریلیون دلار برآورد می‌شود که این رقم نسبت به روز قبل  ۱.۵۱ درصد بیشتر شده است. در حال حاضر ۵۲.۴۱ درصد کل بازار ارزهای دیجیتال در اختیار بیت‌کوین است که ۰.۴۹ درصد افزایش روزانه را ثبت کرده است.

 

حجم کل بازار ارزهای دیجیتال در ۲۴ ساعت گذشته ۱۰۸.۹۸ میلیارد دلار است که ۲۳.۲۵ درصد افزایش داشته است. حجم کل در امور مالی غیر متمرکز در حال حاضر ۹.۵۴ میلیارد دلار است که ۸.۷۵ درصد از کل حجم ۲۴ ساعته بازار ارزهای دیجیتال  بوده و حجم تمام سکه‌های پایدار اکنون ۹۵.۹ میلیارد دلار است که ۸۷.۹۹ درصد از کل حجم ۲۴ ساعته بازار ارزهای دیجیتال را تشکیل می‌دهد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------