واکنش مدیرعامل سازمان بنادر به اختلاس ۱۰۸ میلیارد تومانی در بندر امام/ قبل از هر چیز عذرخواهی می کنم!



مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی ,اخباراقتصادی ,خبرهای اقتصادی
مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی اختلاس ۱۰۸ میلیارد تومانی را در بندر امام تایید کرد و گفت: از مردم عذرخواهی می‌کنم، گفت: شخصی به نام آرش اشتری شیادانه ۱۰۸ میلیارد تومان را اختلاس کرده است.

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ علی‌اکبر صفایی، مدیرعامل سازمان بنادر امروز در محل وزارت راه در جمع خبرنگاران ‌در واکنش به اختلاس رخ‌داده در یکی از بنادر جنوبی کشور (بندر امام خمینی «ره») اظهار داشت: قبل از هر چیز بابت اختلاس رخ‌داده از مردم عذرخواهی می‌کنم و همه همت خود را انجام می‌دهیم تا این پول را برگردانیم.

 

معاون وزیر راه و شهرسازی افزود: شخصی به نام آرش اشتری‌ شیادانه ۱۰۸ میلیارد تومان پول را جابه‌جا کرده است، وی کارشناس مسئول یکی از بنادر تابعه بود‌.وی افزود: حراست بندر چند روز بعد ‌این اختلاس را کشف کرد و با حمایت سازمان‌های مربوطه از جمله اطلاعات سپاه، ردیابی‌ها وی در حال انجام است تا این رقم را برگردانیم.‌مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی تاکید کرد: تمام همت ما این است که مبلغ را برگردانیم. اداره کل بنادر خوزستان اطلاعیه اول را در این رابطه اعلام کرده و به محض اینکه بتوانیم اطلاعات جدیدی بگیریم آنرا به اطلاع مردم می رسانیم.


 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------