بازار مسکن پایتخت در شروع زمستان



با شروع زمستان تغییر محسوسی در عرضه فایل‌های فروش به بازار مسکن پایتخت صورت نگرفته است، اما ظاهرا بر متقاضیان خرید مسکن که در بازار حضور دارند، قدری افزوده شده است.

به گزارش  دنیای‌اقتصاد ، متقاضیان خرید مسکن که این روزها در بازار حضور دارند، عمدتا از جنس خریداران سرمایه‌ای ملک هستند که قصد دارند دارایی نقدی خود را به ملک تبدیل کنند. واسطه‌های ملکی می‌گویند کسانی که این روزها در بازار مسکن مشغول بررسی و بازدید فایل‌ها هستند، اغلب در زمره سرمایه‌گذاران ملکی قابل دسته‌بندی هستند که از قضا بسیاری از آنها غیرحرفه‌ای محسوب می‌شوند. گفته می‌شود بسیاری از متقاضیان خرید سرمایه‌ای ملک که این روزها در بازار حضور دارند، کسانی هستند که سرمایه خود را از جنس طلا و سکه نقد کرده‌اند و قصد دارند به فوریت آن را تبدیل به ملک کنند. هیجان ارزی و اثر آن بر بازار طلا یکی از عوامل سرازیر شدن تقاضای سرمایه‌ای به بازار مسکن در ابتدای زمستان است.

 

با این حال سرمایه‌گذاران ملکی چه از جنس حرفه‌ای و چه تازه‌کار این روزها تلاش می‌کنند خرید خود را با احتیاط و با بررسی همه جوانب انجام دهند و عجله‌ای برای معامله ندارند. همین عامل سبب شده افزایش تقاضای خرید در بازار موجب شکل‌گیری هیجان قیمتی از جنس آنچه در سال‌های ۹۷ و ۹۸ وجود داشت، نشود و آن‌گونه که واسطه‌ها می‌گویند تغییرات قیمتی در برخی محله‌های مصرفی با سرعتی به مراتب پایین‌تر از عصر جهش صورت می‌گیرد.

 

 بازار مسکن پایتخت ,اخباراقتصادی ,خبرهای اقتصادی

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------