آخرین اخبار اقتصادی

عبدالناصر همتی،اخبار اقتصادی،خبرهای اقتصادی

کنایه سنگین همتی به دولت رئیسی: برای رشد اقتصادی ⁩۴ درصد و تورم ۴۲ درصد از همدیگر تشکر می‌کنند

رییس‌کل اسبق بانک مرکزی عنوان کرد: سال ۹۹ در اوج فشار حداکثری و کرونا و با درآمد نفتی ۷.۵ میلیارد دلار، رشد اقتصادی ۴.۲ درصد…

توصیه به فروشنده‌های مسکن بزرگ‌متراژ



فعالان و واسطه‌های بازار معاملات مسکن به مالکان و متقاضیان فروش واحدهای مسکونی بزرگ‌متراژ توصیه می‌کنند سطح قیمت‌های پیشنهادی خود را تعدیل کنند تا شانس فروش واحد آنها در شرایط فعلی افزایش یابد.

بررسی‌های دنیای اقتصاد بر پایه اطلاعات درج شده درباره مشخصات فایل‌های فروش واحدهای مسکونی با مساحت بیش از ۱۰۰ مترمربع نشان می‌دهد هم‌اکنون عمده قیمت‌های پیشنهادی برای فروش این واحدها با توجه به شرایط فعلی بازار مسکن باز هم خارج از توان سمت تقاضاست و از این رو قیمت پیشنهادی این واحدها در زمان ارائه فایل به متقاضیان در سطح بالا و غیرمتعارف ارزیابی می‌شود.

 

واسطه‌ها در این باره می‌گویند ممکن است مالکان این واحدها در ماه‌های گذشته تاکنون به دلیل ناتوانی از فروش واحدها اقدام به تعدیل سطح قیمت‌های پیشنهادی خود در یک مرحله کرده باشند اما با توجه به افزایش عمق و دامنه رکود در بازار مسکن بهتر است باز هم نسبت به تعدیل سطح قیمت‌های خود اقدام کنند تا واحد آنها در فهرست اولویت‌های محدود خریداران حاضر در بازار ملک قرار بگیرد و شانس فروش برای آنها ایجاد شود.

 

آنها علت اینکه بسیاری از فایل‌های بزرگ‌متراژ عرضه شده به بازار مسکن به خصوص آپارتمان‌های نوساز در بازار به‌عنوان فایل‌های حباب دار شناخته می‌شوند را انتظار بازار از بابت کاهش بیشتر سطح قیمت‌ها،فاصله قابل توجه این فایل‌ها و قیمت‌های پیشنهادی آنها با قدرت خرید متقاضیان و همچنین رکود سنگین در بازار معاملات خرید مسکن عنوان می‌کنند. شواهد حاکی است در صورت عدم تعدیل مجدد سطح قیمت‌ها در این گروه از واحدها فروشنده شانسی از بابت فروش آنها دست‌کم در دو سال پیش‌رو نخواهد داشت.

 

 اخبار اقتصادی ,خبرهای اقتصادی ,

 

 

دنیای اقتصاد   

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------