آخرین وضعیت سهمیه بنزین تاکسی‌های اینترنتی/ جاماندگان از سهمیه چه کنند؟



 اخباراقتصادی ,خبرهای اقتصادی,سهمیه بنزین
تاکنون سه مرحله سهمیه بنزین تاکسی‌های اینترنتی واریز شده است و این واریزها بر اساس لیستی که از سوی وزارت کشور به شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ارسال شده، صورت گرفته است.

شهرام رضایی، مدیر برنامه‌ریزی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی در گفت‌وگو با  تسنیم، اظهار داشت: تاکنون سه مرحله سهمیه بنزین تاکسی‌های اینترنتی واریز شده است.

 

وی افزود: از نظر وزارت نفت تمامی سهمیه‌های درنظر گرفته‌شده واریز شده و در این سه نوبت هم، شماره حساب، کد ملی و مبلغ، به‌صورت لیست از سوی وزارت کشور برای ما ارسال شده و بر این اساس، تمامی سهمیه‌ها پرداخت شده است.

 

رضایی خاطرنشان کرد: ما در شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی، امکان تشخیص این را نداریم که این اطلاعات مربوط به چه خودرویی است و به این مسئله که برای چه خودرویی باید پرداخت شود یا نشود، ورود نمی‌کنیم و اگر کسی در تاکسی‌های اینترنتی فعالیت دارد و سهمیه خود را نگرفته است، باید این موضوع را از شرکت‌های اینترنتی خودشان پیگیری کنند و شرکت‌های اینترنتی هم از وزارت کشور پیگیری می‌کنند.

 

به گزارش تسنیم، برخی رانندگان تاکسی‌های اینترنتی در تماس با خبرگزاری تسنیم ابراز کردند که یک یا چند مرحله از سهمیه سوخت، با وجود ارسال پیمایش‌ها در سامانه مربوطه، هنوز به حساب‌شان واریز نشده است که طبق اعلام مدیر برنامه‌ریزی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی، تمامی پیمایش‌های تأییدشده توسط وزارت کشور و لیستی که از وزارت کشور به شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ارسال شده، به‌صورت کامل پرداخت شده و اگر کسی هنوز سهمیه خود را در یک یا چندمرحله نگرفته، باید این موضوع را از طریق شرکت‌های اینترنتی طرف قرارداد خود پیگیری کند.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------