آخرین اخبار اقتصادی

وضعیت اقتصاد در ایران،اخبار اقتصادی،خبرهای اقتصادی

قدرت خرید مردم در قیاس با زمان جنگ ۲۳۷ واحد عقب است

رئیس اتحادیه پیشکسوتان جامعه کارگری گفت: تصور غلط در ایران این است که دستمزد عامل اصلی تورم است. بدون اینکه بدانیم فقط نقشی…

وزارت صمت: قیمت مصوب ماسک سه لایه ۴۱۰ تومان است



 اخباراقتصادی ,خبرهای اقتصادی,ماسک
رئیس سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان، قیمت مصوب ماسک N۹۵ را ۱۵ هزار تومان و ماسک سه لایه را ۴ هزار و ۱۰۰تومان اعلام کرد. 

به گزارش مهر به نقل از سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان، عباس تابش گفت: شیب تولید ماسک رو به افزایش استو  تولید به صورت سه شیفته و چهار شیفته در حال انجام است.

 

رئیس سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان اظهار داشت: برای واردات ماسک‌های سه لایه و N۹۵ هم اقدام شده و به لحاظ تامین مشکلی نخواهیم داشت.

 

معاون وزیر در مورد قیمت ماسک اظهار داشت:  قیمت‌ها اعلام شده  و هر فردی ماسک N۹۵ را بیشتر از ۱۵ هزار تومان و ماسک سه لایه را بیشتر از ۴ هزار و ۱۰۰ تومان عرضه کند گرانفروشی است و با آن برخورد می‌شود.

 

اصلاحیه/ قیمت مصوب ماسک سه لایه ۴۱۰ تومان است
باشگاه خبرنگاران نوشت: صادقی نیارکی سرپرست معاونت امور صنایع وزارت صمت گفت: قیمت مصوب ماسک سه لایه ۴۱۰ تومان است و امروز در خبرگزاری ها به اشتباه ۴ هزار و ۱۰۰ تومان اعلام شده بود.

 

وی افزود: قبل از بحران کرونا روزانه ۶۰ هزار ماسک تولید می شد، اکنون به ۷۰۰ هزار عدد رسیده است‌.

 

او ادامه داد: توزیع مواد بهداشتی، ضدعفونی و تجهیزات پزشکی از صفر تا ۱۰۰ بر عهده وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی است، وزارت صمت فقط مسئول تولید است.

 

وی در پایان گفت: برآورد وزارت بهداشت مصرف روزانه ماسک کشور حدود  ۶ تا ۷ میلیون است، طرح های عمومیداریم که به این ظرفیت برسیم. ۱۰۰ میلیون لیتر ظرفیت تولید الکل کشور است که اکنون ۶۰ میلیون لیتر تولید داریم.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------