ثبت نام طرح ملی مسکن در تهران آغاز شد



 اخباراقتصادی ,خبرهای اقتصادی, طرح ملی مسکن
مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران اعلام کرد: ثبت نام مرحله دوم طرح اقدام ملی مسکن از ساعت ۱۰ امروز ۲۴ اسفند آغاز شده است و متقاضیان باید به صورت اینترنتی ثبت نام خود را انجام دهند. 

«رضا نگهبان» امروز شنبه در گفت و گو با  ایرنا افزود: مردم برای ثبت نام در دومین مرحله طرح اقدام ملی مسکن نیازی به خروج از خانه ندارند و ثبت نام خود را باید به صورت اینترنتی از طریق تلفن همراه یا رایانه انجام دهند.

 

وی یادآور شد: برای ثبت نام محدودیت زمانی تعیین نشده است و متقاضیان می توانند با فراغ بال در روزهای مختلف با مراجعه به آدرس http://tem.mrud.ir  نام نویسی کنند.

 

به گفته نگهبان،  پس از پایان ثبت نام، متقاضیان بر اساس شاخص های افراد تحت تکفل، سن سرپرست خانوار، مدت ازدواج و دیگر شرایط،  اولویت بندی و برای مرحله بعد، معرفی خواهند شد.

 

مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران گفت: متقاضیانی که در مرحله قبلی طرح اقدام ملی مسکن،  ثبت نام و پیامک احراز شرایط را دریافت کرده اند، در صورتی که در بازه زمانی اعلام شده، انصراف خود را اعلام کرده باشند نیز می توانند در این دوره ثبت نام کنند.

 

وی افزود: متقاضیانی که در خصوص احراز نشدن شرایطشان در مرحله نخست اعتراض داشته اند، در صورتی که دارای شرایط، تشخیص داده شوند، نیازی به ثبت نام مجدد ندارد و فرایند قبلی برای آنان طی خواهد شد.

 

نگهبان تصریح کرد: مدت زمان بررسی اعتراض ها هنوز از سوی معاونت مسکن وزارت راه و شهرسازی اعلام نشده است ولی بلافاصله پس از اعلام، اداره کل راه و شهرسازی استان به سرعت در این زمینه اقدام خواهد کرد.

 

مرحله نخست ثبت نام اقدام ملی مسکن در استان تهران آذر سال جاری صورت گرفت و در همان هفت ساعت نخست، ظرفیت ۷۲ هزار نفری پیش بینی شده برای این استان تکمیل شد.

 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------