آخرین اخبار اقتصادی

حقوق کارگران،اخبار اقتصادی،خبرهای اقتصادی

وزیر کار: از سال بعد مجلس حداقل حقوق کارگران را تعیین می‌کند

وزیر کار اعلام کرد که از سال بعد مجلس حداقل حقوق کارگران را تعیین می‌کند. به گزارش عصرایران، به این نتیجه رسیدیم که با ارسال…

وضعیت قیمت در بازار آپارتمان‌های نقلی



اگرچه شواهد بسیاری از حضور سفته‌بازان و سرمایه‌گذاران ملکی در بازار مسکن این روزها وجود دارد، اما یک گروه از متقاضیان مصرفی مسکن نیز در همین بازار در حال جست‌و‌جو هستند که از فروشنده‌های واقعی درخواست انعطاف قیمتی متناسب با بودجه خود می‌کنند.

به گزارش دنیای‌اقتصاد ، مقصد خرید خانه اولی‌ها عموما محله‌های مصرفی و گزینه مطلوب آنها آپارتمان‌های نقلی تا ۶۰ مترمربع و چند سال ساخت است که به اصطلاح فعالان بازار، «به قیمت رسیده» به شمار می‌آید. آنها با این انتخاب تلاش می‌کنند از هیجان قیمتی که عموما حول فایل‌های نوساز وجود دارد، در امان بمانند. از آنجا که متقاضی خرید این آپارتمان‌ها عموما با محدودیت بودجه روبه‌روست، مذاکره برای تخفیف در این معاملات رواج زیادی دارد.

 

برخی از واسطه‌های ملکی می‌گویند فروشنده‌های واقعی در صورتی که بودجه متقاضیان خرید املاک نقلی نقد باشد حاضر به انعطاف قیمتی هستند. از قضا این طور به نظر می‌رسد که تعداد فروشنده‌های واقعی در بازار آپارتمان‌های نقلی به مراتب بیشتر از بازار آپارتمان‌های میان و بزرگ‌متراژ است و در شرایط خاص این روزهای بازار مسکن، این موضوع می‌تواند به نفع خانه اولی‌ها و خریداران مصرفی تلقی شود. 

 

از آنجا که قیمت‌گذاری‌های عادلانه بر فایل‌های فروشی نقلی پرتعدادتر از دیگر گروه‌های متراژی است می‌توان این‌طور برآورد کرد که قصد فروش مالکان این املاک به مراتب جدی‌تر است.

 

در جدول زیر تعدادی از تازه‌ترین آپارتمان‌های نقلی فروشی گردآوری شده که در مورد برخی از آنها قیمت، «توافقی» اعلام شده و فروشنده‌ها در تماس یا بازدید از سوی خریداران قیمت پیشنهادی خود را اعلام می‌کنند.

 

 اخباراقتصادی ,خبرهای اقتصادی,بازار آپارتمان

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------